Hotel Mono Azul

Kleine hotelsWeer vandaag34°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Mono Azul voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Mono Azul in het Nederlands

2006

Absolute aanader, wanneer je niet in de dure hotels in Manuel Antonio wil zitten. De kamers zijn groot en leuk ingericht met schilderijen, een zitje buiten en een hangmat. Wij betaalden 40 USD voor een kamer met airco (zonder was 30 USD). Ga zeker eten of alleen drinken bij Bambu Jam, aan de overkant richting Quepos (op vrijdagavond live music) Alleen het restaurant was redelijk duur in verhouding met de kwaliteit.

Gereisd met partner in september 2006

In 2003 bezocht

Jolanda
3-2-2006

In 2003 bezocht. Een heerlijk plekje! Mooie kamers, ruim, fris beddegoed. Kleine badkamer. 1x zonder stromend water gezeten, maar dat was gauw opgelost. Heerlijk zwembad, wel klein. Restaurant met lekker eten. Tropische setting met luiaardjes en zo. Gelegen aan de doorgaande weg, dus goed bereikbaar.

Gereisd anders in februari 2006

Vlakbij Manuel Antonio

Sonja
14-1-2006

Vlakbij Manuel Antonio. Ruim opgezet en toch kleinschalig. De kamers zijn schoon, fris en erg sfeervol, iedere kamer is van buitenaf bereikbaar net als bij een motel. Op een binnenplaatsje is een bescheiden zwembad. Veel tropische begroeiing, bomen, planten en bloemen...

De eigenaars van dit hotel vangen gewonde luiaards en aapjes op die hier veel voorkomen, die zul je ook af en toe zien. Zo lief. Er is een restaurant (buiten, soort veranda) en ook een kleine boekenwinkel aanwezig. Werkelijk prachtige accomodatie!

Gereisd anders in januari 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Mono Azul voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mono Azul in Quepos & Puerto Quepos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mono Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.