Hotel Villa Lapas

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Lapas voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Villa Lapas

• 6Edwin Penterman25-08-2009

Ongezellige lodge

Dit was voor onze 22 daagse reis in costa rica toch overduidelijk de slechtste accomodatie. In de buurt is een natuurgebied met redelijk veel ara's, de rivier Tarcoles waarin gigantische krododillen leven en een waterval. Bezoek aan de waterval is belachelijk duur, verschrikkelijk eind afdalen en buiten het regenseizoen niet meer dan een straaltje. Tot zover nog de pluspunten. De lodge zelf is massaal van opzet, ongezellig. Onvriendelijk personeel en het eten valt tegen. Dit is vanwege het namaak dorpje aan de andere kant van een bruggetje een toeristische stop. Dus veel touringcarbussen. De internetsite geeft een mooi plaatje maar de werkelijkheid is anders. Geen aanrader.

• 6pepper15-11-2006

Dit hotel is heel leuk opgezet. Het zijn geschakelde kamers in een mooie tuin en het restaurant is gelegen op een mooi plein dat is ingericht als een historisch dorpje. Het ontbijt is goed. Het had dus zo leuk kunnen zijn maar onze kamer was vies, net als de badkamer. We zijn ook maar 1 nacht gebleven.

Anders

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Lapas voor je op een rij gezet: