Géén boekingskosten
Costa RicaCosta RicaPunta UvaVila's Punta UvaVilla Costa Rica Tree House & Beach Suite

Villa Costa Rica Tree House & Beach Suite

Costa RicaCosta RicaPunta Uva
9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Ruimte

Villa info

2 Reviews over Costa Rica Tree House & Beach Suite

• 9Familie Postma07-08-2011

Fantastisch hotel midden in de Jungle.

6-7-11 Het hotel Tree House Lodge was ons 3e hotel tijdens onze rondreis met onze dochter van 5 jaar. De hoteleigenaar Edsart is erg aardig. We hebben 1 nacht geslapen in de Tree House, een zeer bijzondere ervaring. Het huis is gebouwd om een boom heen. Je voelt je echt één met de natuur. Ook de jacuzzi buiten met uitzicht op de Jungle is geweldig, deze wordt opgewarmd met hout. Het is prachtig om wakker te worden met alle oerwoud geluiden om je heen. Onze 2e nacht hebben we doorgebracht in de Beach Suite. Ook dit was een geweldige ervaring. Een prachtig huis met een overweldigende badkamer. Ook het privestrandje op 30 meter afstand is heel mooi. Op het terrein is een Leguanen opvang, ook is de rondleiding met een gids op het terrein erg leuk. In de omgeving zijn leuke restaurantjes waar je goed kunt eten. Wij hebben al onze hotels van te voren geboekt, en dat is ons zeer goed bevallen.

• 10Jiska Kropveld15-09-2009

een paradijsje!

Wij zijn begin september 4 nachten in de Beach House geweest en hebben een geweldige tijd gehad. Na een rondreis door CR hebben we de laatste dagen vooral luierend doorgebracht. Het strand bij Punta Uva is geweldig (heerlijk restaurantje en goede duikschool). Talloze restaurantjes in Puerto Viejo de Talamanca. De Beach House is een oase van rust, midden in de natuur. Het strand voor het Beach House is minder geschikt om te zwemmen, omdat er een rifje ligt. Een korte wandeling langs het strand brengt je bij Punta Uva. Ga vooral eten bij Il Refugio, bij een gastvrij Argentijns stel.

Villa Costa Rica Tree House & Beach Suite info