Puerto Viejo (Limon)

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto Viejo (Limon) voor je op een rij gezet:

Costa Rica Online

vakanties Puerto Viejo (Limon)

Costa Rica Online

Reviews over Puerto Viejo (Limon)

Prachtige stranden, leuke sfeer

stanvanroermund
    23-2-2015

Door een mislukte werkafspraak heb ik een week in Limon gezeten. (Park hotel). In Limon een lokale gids leren kennen die mij bijna voor niks met de lokale bus heeft meegenomen naar zijn familie en kennissen in Cahuita en Puerto Viego. Beide stadjes zijn zeer de moeite waard. Cahuita is rustiger en minder hippies, iets oudere mensen. Puerto Viego is net Jamaica. Neem contact met mij op voor contact gegevens van de gids als je voor weinig geld het echte Costa rica wilt zien. Hij heeft mij ruim een week fantastisch geholpen!

Gereisd Zakelijk in januari 2015

Ongerept

A
    28-4-2012

Dit deel heeft uitersten, er zijn ongerepte stranden, een fantastich opvangcentrum als je van apen en luiaards houdt, maar het stadje Puerto Viejo op zich stelt weing voor. Het stadje is wel leuk om souvenirs te kopen. De stranden zijn ongerept, maar meestal te gevaarlijk (zie waarschuwingsborden) om in te zwemmen, alhoewel ik wel van een aantal mensen heb gehoord dat ze in Punta Uva heerlijk hebben gesnorkeld. Wij hebben ook geprobeerd daar te snorkelen, maar op die dag was er een harde stroming en het water was erg troebel. De omgeving vind ik wel erg relaxt en daarom erg geschilkt voor een vakantie.

Gereisd Met partner in Tue Feb 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk plaatsje met een reggae sfeertje

Roel
    23-3-2012

In het dorpje gaat alles er erg relaxt aan toe. Je komt hier veel reggea en hippie achtig volk tegen. Maar ook veel toeristen. In het centrum splits het strand, links zijn het zwarte stranden en vanaf rechts totaan Manzanillo hele mooie witte stranden, met als ultieme droom strand bij Playa Uva rechts van de rots. Ontbijten/lunchen kun je heerlijk bij chocolate&breakfast en dineren bij flip flops. Zeker ook een tip is het bezoeken van jaguar rescua center 3km buiten het dorpje op de weg naar Manzanillo. Super veel dieren en echt een mooi en goed onderhouden rescue center. Je krijgt een bijna 2 uur durende rondleiding en je kunt als je wilt even in een ruimte met apen spelen. Stappen was ook super gezellig en de prijzen zijn lager dan in Manuel Antonio. Super 8 nachten gehad!

Gereisd Met partner in maart 2012

leuk plaatsje

emiel en marscha
    22-12-2010

we verbleven twee dagen in hotel totem. We zijn naar het jaquar rescue center geweest vlak buiten Viejo. Dit is een kleinschalig en particulier opvang centrum voor reptielen. luiaarden en apen. we mochten zelfs met de baby aapjes spelen. dit mag totdat ze 6 maand zijn. hierna moeten ze menselijk contact af gaan leren. entree kost 10 dollar, maar is het meer dan waard.

Gereisd Met partner in februari 2010

Geweldig relaxt dorpje

Jeroen van der Hulst
    30-5-2010

Ik heb hier 4 maanden gewoond. Geweldig dorpje met erg relaxte bewoners. Jungle, surfen en rastafarai zijn de termen die ik zou kiezen om Puerto Viejo te bescrhrijven. S'ochtends wakker worden door het gebrul van een aap en s'nachts door de zee en junglegeluiden in slaap worden gesust. Bezoek Manzanillo National Wildlife refuge en Cahuita National Park als je er bent. Huur ook eens een fiets en fiets richting Manzanillo. Ook s'avonds is er genoeg te beleven bij de bar Tex-Mex en later op de avond Johnny's bar (aanrader!). Van alle plaatsen die ik heb gezien in Costa Rica de plek waar ik het liefst woonde.

Gereisd Met vrienden in januari 2010
Puerto Viejo (Limon) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 27 reviews