Hotel Sueno Azulstersterster

7.1Goed

7 reviews over Hotel Sueno Azul

• 6M Derks12-08-2013

Tegenvaller in de rondreis

Van dit hotel hadden wij hoge verwachtingen maar dat is helaas tegengevallen. Het hotel is oud, personeel niet vriendelijk en helemaal niet behulpzaam. Kamer was niet schoon terwijl wij bijna de enige gasten waren. De natuur rondom het hotel is wel mooi en heerlijk rustig. De brulapen slingeren rond.
    In de buurt is frog heaven: ga daar zeker naartoe! In de enorme jungle achtertuin van de gids op zoek naar kikkers en luiaards! Ook heliconia island is het bezoeken waard!

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Stijn23-10-2011

Groot hacienda hotel

Hotel in haciendastijl op een groot landgoed. De kamers zijn royaal en goed ingericht, maar een beetje gedateerd. De badkamer is wat onhandig, met de wastafel vlak voor de deur. Alle kamers hebben een mooi overdekt terras dat uitkijkt over het landgoed. Het zwembad is klein en het water was niet erg helder. Het vaste driegangenmenu (USD 18,40) was smakelijk, het inbegrepen ontbijt wat sober (geen buffet). Het vriendelijke personeel deed zijn best om ons in het Engels te helpen, wat de een beter af ging dan de ander.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 9Maartje12-10-2010

Verrassing van de reis

Dit hotel was de verrassing van onze rondreis. Bij aankomst wordt snel duidelijk dat deze accomodatie geschikt is voor grote aantallen gasten, maar het was erg rustig toen wij kwamen. De mensen zijn erg vriendelijk en wij kregen zelfs een excursie terwijl wij deze niet geboekt hadden. Sueno Azul heeft ontzettend veel land en terrein met daarom watervallen, verschillende zwembaden (ook midden in natuur) een ranch met rodeo-arena, museum (stelt niet veel voor) spa, yoga ruimte, fitness, jacuzzi etc. Wij zijn in het laagseizoen geweest en kunnen ons best voorstellen dat het hier erg druk zal zijn in het hoogseizoen. De kamer was erg mooi met een grote douche. Helaas hebben wij hier maar 1 nacht geslapen. Wij raden dan ook iedereen aan om hier zeker wat langer te blijven omdat er genoeg te zien is op eigen terrein.

Gereisd met partner in september 2010

• 7K. de Man27-06-2010

Prima voor een nachtje

Op zich aardig hotel; kamers waren schoon en OK, maar buitenkant van het hotel kan een opknapbeurt gebruiken. Het was er vooral erg rustig en dat was jammer en niet optimaal voor de sfeer. Het is namelijk een nogal groot hotel. Er was meer personeel dan gasten. Wij gebruikten Sueno Azul als overbruggingshotel en dat was prima. Volgens mij is er wel e.e.a. te boeken via het hotel, zoals paardrijtochten en wandelingen, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. De computer met internet was helaas kapot en daar hadden we ons net op verheugd na een paar nachten jungle zonder electriciteit. Wel vonden we het personeel erg behulpzaam.

Gereisd met partner in mei 2010

• 4G&M29-05-2009

Gelukkig maar 1 nacht verbleven

Wat moet ik er van zeggen, 1 nacht verbleven in sept'07. Groot resort met een zeer lage bezetting in sept. Sfeerloos, veel muggen en vliegen bij het zwembad en er hing een overheersende walm/meur. Eten viel niet in de smaak. Het meest spectaculaire is de weg naar het resort toe met 2 echte CostaRicaanse hangbruggen. Vergeleken met de andere (veelal kleinschalig) accomodaties waar we zijn geweest, is dit absoluut geen aanrader.

Gereisd met partner in september 2007

• 8Marieke11-01-2009

Je moet er maar van houden...

Voor mijn gevoel meer een accomodatie voor gepensioneerde of mensen die depressief zijn. Een gigantisch resort waar je niet zo gauw van af komt, het ligt nl. redelijk afgelegen en in het resort is al van alles te doen. In het resort kan je mooi wandelen, en het is heel erg rustig. Wij moesten een heel eind met de koffers slepen voor dat we bij onze kamer waren, maar een hele mooie kamer. Een ruime douche en twee schommelstoelen op een terrasje. Bij het avondeten was een rodeoshow, waar we niet naar toe zijn geweest, wij gingen gewoon in een heel groot restaurant eten (na genoeg leeg) met te veel zitplaatsen. Het personeel had geloof ik niks te doen, want was heel snel met bedienen en ze deden net alsof we een koningklijke familie waren, haha!

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

• 8Yolande13-04-2007

Leuke accomodatie met mooi gelegen kamers. Rustig gelegen. Kamers zijn wel gehorig.

Gereisd in april 2007

0 tips over Hotel Sueno Azul