Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Heliconia Island

Costa RicaCosta RicaPuerto Viejo de Sarapiqui

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Heliconia Island voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 38 reviews

Meer bed & breakfast info

38 Reviews over Heliconia Island

• 10Jan en Helga Ganzeveld19-02-2017

Een paradijs

Als je over het bruggetje loopt, de tuin in, springen de tranen in je ogen van geluk! Een prachtige tuin met de meest mooie bloemen, een paradijsje. Mooie lodges, gelegen aan een prachtige rivier met hele mooie gekleurde vogels zoals kolibries, leguanen en luiaards. Vroeg in de ochtend word je gewekt door de apengeluiden uit de jungle, een mooie ochtendwandeling gemaakt met mijn man door de tuin, de moeite waard! Toen wij er waren, waren er 2 hele leuke broers die zeer geschikt zijn om deze accomodatie te runnen. Ze hebben ons echt in de watten gelegd. We hebben het echt getroffen! Onze eerste bestemming in Costa Rica, wat een geweldig begin van onze rondreis! Voortreffelijk!

• 8Janny & Henk25-06-2016

Een fantastisch prachtig liggend complex

Wij waren over Alles tevreden. De eigenaren zijn zulke ontzettend vriendelijke mensen. Het ziet er allemaal keurig en goedverzorgd uit. Vanaf dit eiland kun je met je auto diverse kanten op om allerlei prachtige parken in de omgeving te bezichtigen. Ook bus mogelijkheden zijn in de buurt goed te vinden. Je krijgt goede adviezen van hen over wat er zoal te bezichtigen valt. Wij zijn heel erg enthousiast en komen graag nog een keer terug!

• 10Patricia30-04-2016

Slapen tussen de bloemen en de dieren!

Wat een mooi plekje bij lieve mensen! Verschillende soorten apen in de tuin vanuit je lodge te zien. Ook luiaards, leguanen, slankbeer, eekhoorntjes, vlinders en vele vele verschillende vogels. Ontbijt prima, Henk en Carolien denken met je mee, geven tips en zijn ontzettend gastvrij. We hebben ons prima vermaakt in de rivier met de grote banden. Een top verblijf van 2 dagen. Dit hadden er zeker meer mogen zijn. Er is er veel te doen. Bedankt Henk en Carolien!

• 9Kitty06-10-2014

Groen paradijsje!

Hele mooie plek om een paar dagen te vertoeven!! Leuke kamer met veel glas waardoor je constant de prachtige tuin kan zien. Vol met mooie vogels, een luiaard familie en andere leuke beestjes. Je hoort de brulapen op de achtergrond. Ontbijt is prima, avondeten kon alleen via bestellen bij de lokale thuisbezorgdienst. Dit hebben wij niet gedaan, maar het dorp is vlakbij en dat heeft prima restaurantjes en supermarkt.

• 9gertie en rinus28-01-2013

Top plekje

Het is een prachtige locatie met een schitterende botanische tuin waar je vaak meer dieren ziet dan in welk park dan ook.We zijn er 12 nachten geweest en je hoeft je niet te vervelen.Er is zoveel te doen in de omgeving bv Tirimbina, La Selva, Brauillo Carillo, Catarata del Toro, La Paz, Poas en we hebben zelfs een dagtour naar Arenal gedaan.Henk en Carolien zijn ontzettend gastvrij en kunnen je aan leuke tips helpen.Nogmaals Bedankt.

• 10Thijs en Irene07-10-2012

Waar paradijsje!!

Wij hebben hier 1 nacht gelogeerd, maar hadden achteraf gezien hier graag langer willen verblijven. Heliconia Island is een waar paradijsje! Het is heerlijk slapen in de cabina met al de jungle geluiden om je heen. Carolien heeft ons een prachtige rondleiding gegeven door hun mooie tuin waar we veel dieren gezien hebben, zoals luiaards, brulapen, uilen en nog veel meer... Kort om een aanrader!

• 10Paula21-04-2012

Wat een schitterende tuin

Heliconia heeft het helemaal, een schitterende tuin, overal bijzondere bloemen en planten, vogels en nog meer vogels. Caroline weet er alles van en leid je door haar tuin. Echt een heel bijzondere plek die je niet mag missen

• 8mmj.slabbekoorn11-01-2012

Prachtige plek

Wij verbleven hier 3 nachten in juli 2011. We begonnen onze rondreis door Costa Rica in Tortuguero en kregen daarna onze huurauto. Heliconia Island was daarna onze bestemming. We zijn 4 weken door Costa Rica gereisd en hebben een supertijd gehad. Al onze hotels waren geboekt bij touroperator, deze hotels hebben allemaal Hollandse eigenaren. Op zich was dit wel prettig omdat deze ons hele goede tips voor excursies konden geven. Ook bij Henk en Carolien in Heliconia Island hebben we het heel goed gehad. De tuin is prachtig. Ook de kamers waren goed en schoon. We zijn nog met Henk wezen kanovaren en dat was heel gezellig. Zo leerde je elkaar meteen een beetje kennen. We zijn naar het Trimbina regenwoud geweest en naar Nationaal Park Braulio Carillo. Allebei zeker de moeite waard. Henk en Carolien wij hopen dat jullie nog veel bezoekers gaan krijgen.

• 9Albert-jan10-01-2012

top spot

fantastische plek waar je lekker tot rust komt en waar het wildlife vanaf de luie bank te bewonderen is. Maar natuurlijk is een begeleide wandeling door de tuin een "must". Van de blue jeans frog tot luiaarden, van toekans tot eekhoorns en natuurlijk de heliconiaas, alles binnen handbereik te bewonderen. Vriendelijke gastheer en dame, schone kamers en een lekker ontbijt.............helemaal top.

• 10Janneke en Patrick15-12-2011

fantastische plek met mooie kamers

erg mooie plek waar we in de botanische tuin erg veel dieren hebben gezien (door leuke en interessante rondleiding van de eigenares) zoals apen, luiaard, rode kikker, uil, een tijger reiger, en verschillende soorten vogels, zelfs een toekan. de eigenaren zijn erg vriendelijk en weten erg veel van de flora en fauna. in de omgeving is ook veel te zien en te doen. we hadden hier graag nog langer willen blijven!

Bed & Breakfast Heliconia Island info

Het complex