Reviews over Puerto Viejo de Sarapiqui

Een paradijs

Jan en Helga Ganzeveld,
    19-2-2017

Als je over het bruggetje loopt, de tuin in, springen de tranen in je ogen van geluk! Een prachtige tuin met de meest mooie bloemen, een paradijsje. Mooie lodges, gelegen aan een prachtige rivier met hele mooie gekleurde vogels zoals kolibries, leguanen en luiaards. Vroeg in de ochtend word je gewekt door de apengeluiden uit de jungle, een mooie ochtendwandeling gemaakt met mijn man door de tuin, de moeite waard!

Toen wij er waren, waren er 2 hele leuke broers die zeer geschikt zijn om deze accomodatie te runnen. Ze hebben ons echt in de watten gelegd.

We hebben het echt getroffen! Onze eerste bestemming in Costa Rica, wat een geweldig begin van onze rondreis! Voortreffelijk!

goed hotel

m+f,
    30-6-2016

hotel ligt afgelegen en is deels gericht op grote groepen. ze hebben veel grond maar helaas word dit niet bijgehouden. het is allemaal een beetje vervallen. we hadden een mooie kamer maar deze rook erg muf maar was verder wel netjes. eten was goed (buffet) verder wenig te beleven daarom is 1 of twee nachten voldoende

Een fantastisch prachtig liggend complex

Janny & Henk,
    25-6-2016

Wij waren over Alles tevreden. De eigenaren zijn zulke ontzettend vriendelijke mensen. Het ziet er allemaal keurig en goedverzorgd uit. Vanaf dit eiland kun je met je auto diverse kanten op om allerlei prachtige parken in de omgeving te bezichtigen. Ook bus mogelijkheden zijn in de buurt goed te vinden. Je krijgt goede adviezen van hen over wat er zoal te bezichtigen valt.

Wij zijn heel erg enthousiast en komen graag nog een keer terug!

Slapen tussen de bloemen en de dieren!

Patricia,
    30-4-2016

Wat een mooi plekje bij lieve mensen! Verschillende soorten apen in de tuin vanuit je lodge te zien. Ook luiaards, leguanen, slankbeer, eekhoorntjes, vlinders en vele vele verschillende vogels. Ontbijt prima, Henk en Carolien denken met je mee, geven tips en zijn ontzettend gastvrij. We hebben ons prima vermaakt in de rivier met de grote banden. Een top verblijf van 2 dagen. Dit hadden er zeker meer mogen zijn. Er is er veel te doen. Bedankt Henk en Carolien!

Mooie plek

Annemiek,
    30-8-2015

Deze lodge ligt op een heel rustige plek.

Je kunt op het terrein zelf veel dieren zien.

De kamer die wij hadden was ruim en schoon.

In het restaurant kun je goed eten.

Puerto Viejo de Sarapiqui scoort een 7,3 uit 10, op basis van 7 reviews