Hotel Riu Guanacaste

7,3

4 reacties Hotel Riu Guanacaste

excursies

kris, 1-12-2011

wij vertrekken 13 januari voor 2 weken naar dit hotel. Kan iemand mij tips en prijzen geven van de daar aangeboden excursies. En welke excursies zijn aanraders. Kunnen deze betaald worden met kredietkaart of is het beter om cash geld mee te nemen.

dank bij voorbaat.

Kris

2 reacties

excursies

annick, 22-5-2010

Hallo, zijn de excursies te doen,en welke zijn zeker aan te raden?

Is er een beachbar op het strand en kun te bij de maaltijden buiten

zitten!? Is het aan te raden een strandwandeling te maken en zijn er

nog andere hotels in de buurt?

Groetjes en alvast bedankt,

Annick

1 reactie

Excursies vanuit Riu Guanacaste

Schmitz Miranda, 10-4-2010

Wij zullen zeer binnenkort naar Costa Rica reizen en 14 dagen verblijven in hotel Riu Guanacaste.

Graag ontvingen wij wat info en tips m.b.t. de excursies die kunnen gemaakt worden vanuit het hotel. Welke excursies zijn aan te raden ? Waar en bij wie kun je best een excursie boeken ?

Betaal je de excursies best met creditcard of cash ? Alle infrmatie & tips m.b.t. excursies zijn van harte welkom ! Alvast bedankt !!!

1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Guanacaste voor je op een rij gezet:

pinnen van colones [cashgeld]

Marjo Vincent, 9-3-2010
Wie kan mij vertellen of er rond dit hotel colones gepind kunnen worden met de wereldpas van maestro. Reizen zullen wel met de creditcard betaald kunnen worden. Maar is er in de buurt een mogelijkheid om te pinnen. Of kan dit beter op het vliegveld van Liberia. Misschien dat iemand van de bezoekers die er geweest zijn kan mij hier over emailen.
4 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Guanacaste voor je op een rij gezet: