Hotel Mediterraneus & Spa

Hotel Mediterraneus & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Zorghotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag36°23°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterraneus & Spa voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Mediterraneus & Spa

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • Check-outTot  12:00
  • HuisdierenOp aanvraag
  • De staf spreektEngels

• ZwembadBarrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar , Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis , Party service, Tours

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • FitnessFitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterraneus & Spa in Potrero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterraneus & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.