Hotel Villas Hermosa Heights

HotelWeer vandaag32°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Villas Hermosa Heights voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villas Hermosa Heights in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prachtig mooi gelegen villas

Kiki van Nes
3-6-2012

Villas Hermosa Heights is een villa complex in Playa Hermosa. Ik heb een tijdje bij een property management and rentals bedrijf gewerkt in dit dorp en daar viel ook Hermosa Heigths onder. Deze villas liggen op korte loopafstand naar het strand in het rustige dorpje Playa Hermosa. Hier zit een heel goede duikschool, Diving Safaris, waarvan de eigenaresse en ontzettend lieve vrouw is en enorme passie voor duiken heeft. In het dorpje is verder niks te beleven daarvoor moet u naar Playas del Coco op 10 min rijden. De villas zijn prima onderhouden en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villas Hermosa Heights in Playas del Coco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villas Hermosa Heights zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villas Hermosa Heights scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.