Hotel Ocotal Beach Resort

3 reviews over Hotel Ocotal Beach Resort in het Nederlands

Prachtig resort!

Kiki van Nes
3-6-2012

Ik ben hier 4 dagen verbleven en het was waanzinnig. De kamers zijn echt heel luxe en de infinity pool bij zonsondergang is een ware beleving! Het resort ligt op rotsen dus het uitzicht vanaf het hele resort is ongelofelijk! Het ontbijt was helaas niet top. Erg weinig en niet varierend. Bij zonsondergang coctails drinken maakte het weer helemaal goed. Een ware aanrader als u opzoek bent naar rust en luxe. Geen aanrader als u echt Costa Rica wilt beleven.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012
2008

Flink resort, waar alles prima in orde is, maar je niet echt het idee krijgt in Costa Rica te zijn.

Zo serveert het restaurant een vreemde mix van japanse, italiaanse en franse klassiekers. Wie daar geen zin in heeft kan (op loopafstand) terecht bij Father Rooster (op het strand). Deze kleurige houten keet serveert enorme borden met lokale gerechten, maar ook prima burgers en spare-ribs.

Wie een auto tot zijn beschikking heeft kan ook terecht in het dorp of bij restaurant Picante (boven op de berg).

Prima plek om een paar dagen uit te rusten of te genieten van de onderwaterfauna (wél slecht zicht), maar geen goede uitvalsbasis voor activiteiten in de buurt.

Gereisd met partner in december 2007
2006

In 2002 zijn we er geweest

Het is een vrij groot resort, gebouwd tegen een berg. Het hoogte verschil tussen de ingang en de receptie bedraagt +/- 100 meter. Er is een goede duikschool aanwezig met goede instructeurs, en het onderwaterleven is er mooi. De huisjes zijn geschakeld en in lagen tegen de berg gebouwd. Op onze laag was een (gratis)bubbelbad waar je de zon onder kan zien gaan. Het is er vrij prijzig, en 's avonds is er niet veel te beleven. Het ligt ongeveer 5 km. van het dorp af.

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ocotal Beach Resort in Playas del Coco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ocotal Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.