Playas del Coco

Reviews over Playas del Coco

Prachtig resort!

Kiki van Nes,
    3-6-2012

Ik ben hier 4 dagen verbleven en het was waanzinnig. De kamers zijn echt heel luxe en de infinity pool bij zonsondergang is een ware beleving! Het resort ligt op rotsen dus het uitzicht vanaf het hele resort is ongelofelijk! Het ontbijt was helaas niet top. Erg weinig en niet varierend. Bij zonsondergang coctails drinken maakte het weer helemaal goed. Een ware aanrader als u opzoek bent naar rust en luxe. Geen aanrader als u echt Costa Rica wilt beleven.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Prachtig mooi gelegen villas

Kiki van Nes,
    3-6-2012

Villas Hermosa Heights is een villa complex in Playa Hermosa. Ik heb een tijdje bij een property management and rentals bedrijf gewerkt in dit dorp en daar viel ook Hermosa Heigths onder. Deze villas liggen op korte loopafstand naar het strand in het rustige dorpje Playa Hermosa. Hier zit een heel goede duikschool, Diving Safaris, waarvan de eigenaresse en ontzettend lieve vrouw is en enorme passie voor duiken heeft. In het dorpje is verder niks te beleven daarvoor moet u naar Playas del Coco op 10 min rijden. De villas zijn prima onderhouden en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd alleenreizend in januari 2011

Verassende bestemming

Roger,
    10-2-2012

Casa Lora ligt in het kustplaatsje Playa el Coco. Een leuk plaatsje als je op doorreis bent in Costa Rica. Mooi strand en enkele goede restaurants. Wij verbleven 3 nachten in Casa Lora, uitgebaat door een (aardige)Duitse eigenaar. De inrichting van de appartementen is basic en wat gedateerd maar daarom betaal je ook een lage prijs. Bereikbaar via onverharde weg (tussen de locals). Bij het zwembad met ligstoelen is heerlijk vertoeven. 's Ochtends word je gewekt door verschillende vogels en andere dieren.

Gereisd met partner in november 2011

Flink resort, waar alles prima in orde is, maar je niet in

I. Helder,
    17-1-2008

Flink resort, waar alles prima in orde is, maar je niet echt het idee krijgt in Costa Rica te zijn.

Zo serveert het restaurant een vreemde mix van japanse, italiaanse en franse klassiekers. Wie daar geen zin in heeft kan (op loopafstand) terecht bij Father Rooster (op het strand). Deze kleurige houten keet serveert enorme borden met lokale gerechten, maar ook prima burgers en spare-ribs.

Wie een auto tot zijn beschikking heeft kan ook terecht in het dorp of bij restaurant Picante (boven op de berg).

Prima plek om een paar dagen uit te rusten of te genieten van de onderwaterfauna (wél slecht zicht), maar geen goede uitvalsbasis voor activiteiten in de buurt.

Gereisd met partner in december 2007

In 2002 zijn we er geweest Het is een vrij groot resort,

Rob en Miranda,
    16-7-2006

In 2002 zijn we er geweest

Het is een vrij groot resort, gebouwd tegen een berg. Het hoogte verschil tussen de ingang en de receptie bedraagt +/- 100 meter. Er is een goede duikschool aanwezig met goede instructeurs, en het onderwaterleven is er mooi. De huisjes zijn geschakeld en in lagen tegen de berg gebouwd. Op onze laag was een (gratis)bubbelbad waar je de zon onder kan zien gaan. Het is er vrij prijzig, en 's avonds is er niet veel te beleven. Het ligt ongeveer 5 km. van het dorp af.

Gereisd anders in juli 2006
Playas del Coco scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews