Hotel Barcelo Tambor Beach

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Tambor Beach voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Barcelo Tambor Beach

• 9Fam. Meijer & Fam. Schoppers10-08-2005

Zeer mooi hotel. Inderdaad wat afgelegen van de grotere bezienswaardigheden. Maar er zijn ook hele mooie dingen te zien die wel in de buurt zijn. Het eten was uitstekend. Vriendelijk personeel. Nette kamers. Uitgebreid animatieprogramma. Er ligt een heel mooi ecologisch park bij het hotel, waar je heel veel dieren kunt zien zoals apen, wasberen, krokodillen en prachtige vlinders. Dus een aanrader !!

• 9Marita en Nick02-08-2005

Wij hebben in juni 2005 een week in dit hotel doorgebracht. Als je wat van dit prachtige land wilt zien raden we aan om eerst eerst een rondreis te maken, hebben wij ook gedaan. In de omgeving is verder nl. weinig te beleven. Het personeel is er vriendelijk, het zwembad super, ruime keuze uit veel lekkere gerechten, 's avonds altijd een andere show, natuurparkje behorend bij resort en kamer uitstekend. Wij zijn met een klein vliegtuigje teruggegaan in 25 min. Een nadeel was dat we de avond ervoor al een deel van de bagage moesten afgeven. Niet alles kon in het vliegtuigje namelijk. Maar alles verliep prima. In combinatie met een rondreis dus echt een aanrader!!!

• 9Lien Van Praet17-07-2005

Dit hotel is echt aan te raden aan iedereen... zowel aan kinderen volwassenen koppels... Prachtig complex met zeer mooie natuur die te waarderen is. Kamers eten restaurants strand en zwembad zijn zeer goed verzorgd!! Ook zeer leuke animatie en shows!! Je moet er wel opletten dat je de periode rond april gaat... andere periodes kan het nogal veel regenen wat natuurlijk niet leuk is... Echt waar dit hotel is een echte aanrader!

• 9jaqueline en jordi12-07-2005

erg mooi hotel. qua ligging niet zo best. je kunt er erg leuke excursies boeken.

• 9Stephani11-06-2005

Een goed hotel om lekker te relaxen. Ver weg van alle andere activiteiten van het land dus je bent redelijk aangewezen op de dingen die zich afspelen in het hotel. Excursies en souveniers zijn heel erg duur! Verder wel een mooi park waar het hotel in ligt. Je ziet er veel dieren. Het strand is niet echt mooi en wij konden niet in de zee, omdat deze te gevaarlijk was. Snorkelen kon er ook niet. De kamers zijn schoon, ruim en netjes net als alle diensten die je worden aangeboden. Super lekker eten! Na een rondreis echt een aanrader maar alleen als je echt komt om te relaxen.

• 8soraya04-05-2005

Ik heb nog nooit in zo'n mooi hotel geslapen. Je verblijft er op basis van Allinclusief. (kan ook niet anders want er is in de wijde omgeving niets te doen) Alles aan het hotel is goed. De faciliteiten, het eten, personeel is zeer vriendelijk etc. Als je echt een onbezorgde vakantie wilt zou ik hier heen gaan. Alleen voor vele uitstapjes ligt het hotel niet zo goed. Je zit altijd enorm lang in de bus. Als je die uitstapjes wilt maken moet je ook bijna altijd met een boot over van 1,5 uur. De ligging is dus niet ideaal maar met het hotel is echt niets mis.

• 9Erik en Maartje28-02-2005

Groot en luxe all-inclusive hotel, ruim opgezet in een parkachtige omgeving en van alle gemakken voorzien. Het hotel biedt veel activiteiten aan (diverse sporten waaronder windsurfen, veel animatie).

Voordelen: erg goede restaurants (zowel a la carte als buffet), prachtig zwembad, veel te doen (o.a. windsurfen, veel sporten en vrij professionele animatie 's avonds).

Nadelen: relatief afgelegen in een qua natuurschoon minder interessant deel van het land, niet het 'echte' Costa Rica. Daarom vooral geschikt als verwenhotel na rondreis.

• 10Esther en John16-10-2004

Wij zijn hier begin oktober 2004 geweest. Prachtig complex met een uitstekende service. Het eten is erg goed. Ideaal om tot rust te komen na een rondreis. Het zwembad is geweldig en het personeel is zeer vriendelijk.

• 8Desiree13-08-2004

Een zeer goed hotel, erg mooi. Heerlijk strand alleen de bereikbaarheid is minder. Wij hebben zelf veel met de locale bevolking gedaan, zodat we toch ergens kwamen. De bevolking is ontzettend aardig en gastvrij, terwijl ze vrijwel niets hebben. Het eten in het hotel was ontzettend goed, erg gevarieerd en goed verzorgd. De kamers waren ook zeer goed. Het land is een aanrader, maar de volgende x pak ik mijn rugzak en ga lekker trekken. Veel voordeliger en je ziet meer.

• 10betty04-05-2004

geweldig hotel voor iedereen, met vliegtuig vanaf san jose ben je er in 25 minuten. ligt erg mooi en een prachtig strand voor de deur. voor iedereen wat te doen en het eten is geweldig.

0 tips over Hotel Barcelo Tambor Beach

• Soort strandZand
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen