Hotel Barcelo Tambor Beach

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Tambor Beach voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Barcelo Tambor Beach

• 8Ron en Lydia31-10-2007

Wij zijn net een paar dagen terug van Costa Rica, we verbleven 12 dagen in playa tambor. We hebben het daar ontzettend naar ons zin gehad. We hebben de eerste week veel regen gehad, maar we konden wel gewoon zwemmen want de tempratuur was prima. Het eten, het personeel, de kamers, het hotel, was allemaal super!!! een echte aanrader dus.

• 9Geert Gerritsen23-08-2007

Luce hotel,400 kamers, personeel vriendelijk echter niet persoonlijk, casino is klein en hanteert eigen regels (onprettig),personeel spreekt slecht engels (zelfs aan de balie), geweldige buffetten, goede kamers, prachtig ecologisch park met brulapen e.d., avondvertier varieert van goede dansshows tot (plat) spelletjesvermaak, weekend veel tico's waardoor veel onrust, mooi zwembad met bijna lauw water (wel aangenaam), excursies: walvissen, dolfijnen, snorkelen, paardrijden, waterval Montezuma (denk aan goede stevige schoenen v.w. klauterpartij), dus over het algemeen prima hotel.

Familie

• 6Truus en Louis01-03-2007

Wij hebben een fantastische rondreis gemaakt door Costa Rica, toen wij aankwamen bij Playa Tambor was het daar ook heel erg goed. Alleen in het weekend kwamen er veel Costa Ricanen in het hotel en toen hebben wij ons verschrikkelijk geërgerd aan het management. Alles wat niet mocht werd nu door het management toegestaan, er zaten mensen aan de rand van het zwembad frietjes te eten met als gevolg dat het een en ander in het water verdween, ook stond de muziek op het hoogste volume. Verschillende gasten hebben hierover geklaagd bij het management, maar er werd door hen geen enkele aktie op ondernomen. Dus een erg goed hotel, alleen zorg ervoor dat je er niet gedurende het weekend zit.

• 10Jolanda14-02-2007

Geweldig resort! Ik had tijdens de ronsreis mijn kruisband afgescheurd en kwam in dit hotel aan met krukken. Diret werd er een rolstoel gehaald zonder er naar te hoeen vragen. De kamer was ruim genoeg om er met een rolstoel in te rijden (ruim dus!).

Het eten is er geweldig. Er is echt van alles! Iedere dag is er ook een kindermenu.

Iedere dag entertainment! Zo ook iedere avond. Erg leuk! Toen wij er waren zaten er vooral veel amerikanen. Er zijn voldoende ligbedden bij het zwembad. Het zwembad zelf is ook heerlijk! Op het strand lagen wel kiezelsteentjes wat 's avonds was aangespoeld. In de zee zelf geen kiezels meer. Ook de cocktails zijn inclusive! ERRUG lekker!

Nog meer info? mail gerust!

• 8René en Jorie Ottes17-11-2006

Wij hebben hier een supervakantie gehad! Lekker relaxen aan het mooie zwembad en strand. Tevens hebben we een auto gehuurd en zijn we een viertal dagen rond getrokken. Ook dit was erg mooi! Dit hotel is zeker een aanrader. Ik zou echter kiezen om hier een weekje te verblijven en ook wat van de rest van het land te zien. Met de lonely planet kun je leuke dingen die ook nog betaalbaar zijn uitzoeken. Zeker de sky-walk en de toucans spotten zijn leuke dingen om te doen!

• 9Geert-Jan & Angelique17-10-2006

Toen we aankwamen bij het hotel dachten we dat het wel erg massaal zou zijn en niet echt persoonlijk,vanwege de grote entree maar we moesten onze mening snel herzien;personeel is werkelijk geweldig!Eten is heerlijk,leuke animatie met 's avonds mooie shows.Het hotel ligt misschien een beetje afgelegen maar de omgeving is er wel schitterend;apen,wasberen,eekhoorntjes en tal van verschillende soorten leguanen.Wij zijn hier 6 nachten geweest na een rondreis,maar eigenlijk hadden we nog wel een week in dit fantastische hotel willen blijven.En hoewel wij midden in het regenseizoen zaten hebben we maar 2 keer een beetje regen gehad! Tip;Ga op zaterdagavond eens naar de discotheek "Los Delphines"op 1.5km van het resort.Daar viert de helft van het personeel het weekend;Supergezellig!!

• 9René Maas30-07-2006

Perfect hotel voor na een rondreis. Lekker bijkomen. Wie hier over het eten klaagt is niet goed wijs. Werkelijk alles wat je maar kunt bedenken is er. Ook een a la carte Steakhouse en Sea-Food restaurant. Verder enorme buffetten. Nagerechten.....ongelooflijk zo veel! Verder veel animatie en 's avonds in een groot semi openluchttheater goede shows. (behalve de pre-shows met het publiek. Erg flauw en banaal. (BH's verzamelen etc.) Strand is lekker (zeker niet vuil!) om in de aanwezige hangmatten tussen de palmbomen te liggen, waarbij je binnen de kortste keren een eekhoorn als gezelschapsdier hebt. Zwembad is prachtig met lekkere cocktails aan de wet-bar. Natuurpark erbij is zeker de moeite waard. Dieren gezien die we tijdens de rondreis misten: Gordeldieren en Wasberen lopen zo voorbij je terrasje bij je kamer. Prima hotel!!!! Aanrader!

Met vrienden

• 10Simone07-06-2006

Ik ben 2 jaar geleden naar dit hotel geweest echt fantastisch het persooneel is heel aardig en een lekker zwembad elke avond is er wel wat te doen. Ook ligt het aan te gek plaatstje. Het is de moeitewaard om naar dit hotel te gaan!

• 9Tuscha & Marc07-05-2006

vorig jaar juni 2005 geweest. Wij hebben eerst een rondreis gemaakt. Dat is zeker een aanrader en daarna een weekje uitgerust. Hotel is klein opgezet vergeleken met Barcelo keten op de Dominicaanse Republik. Strand is niet echt mooi. Eten is uitstekend. Ruime keus. Kamer netjes. Veel animaties. Dus je verveelt je niet.

• 10Ger en Lies14-12-2005

Playa tambor fantastisch. Kamer netjes en groot. Personeel heel vriendelijk. Zwembad perfect. Restaurant heel erg goed. De playa tambor band en de entertainment zullen we zeker nooit vergeten,goede muziek en hele leuke mensen. De bereikbaarheid was in ons geval heel goed omdat we gevlogen hebben vanaf San Jose. De receptie zou paraplu's moeten verkopen. Het strand stelt heel weinig voor, het is vies en niet vriendelijk.

0 tips over Hotel Barcelo Tambor Beach

• Soort strandZand
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen