Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°23°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Tambor Beach voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Barcelo Tambor Beach in het Nederlands

Een paradijs op aarde

Theo
11-8-2010

Het is een aantal jaren geleden dat ik er was. maar ik vond het een super gezellig hotel. Eten overheerlijk, prachtige natuur en en personeel heel vriendelijk en gastvrij. De weekenden met alle Tico's vond ik geweldig. In 2002 verbleef ik er 3 weken en in 2003 4 weken. Omdat ik er zo lang was kende in bijna iedereen. Mensen van de animatie namen mij mee naar hun huis op hun vrije dag. Op mijn laatste dag nam ik afscheid van de chef van het restaurant, hij zei wacht even en liep naar de keuken, en toen kwam al het personeel van de keuken ook afscheid nemen. Toen ik al rijdend de oprijlaan afging pinkte ik een traan weg. Voor mij is Costa Rica "Pura Vida".

Gereisd Alleenreizend in juni 2002
2007

Wij hebben een fantastische rondreis gemaakt door Costa in

Truus en Louis
1-3-2007

Wij hebben een fantastische rondreis gemaakt door Costa Rica, toen wij aankwamen bij Playa Tambor was het daar ook heel erg goed. Alleen in het weekend kwamen er veel Costa Ricanen in het hotel en toen hebben wij ons verschrikkelijk geërgerd aan het management. Alles wat niet mocht werd nu door het management toegestaan, er zaten mensen aan de rand van het zwembad frietjes te eten met als gevolg dat het een en ander in het water verdween, ook stond de muziek op het hoogste volume. Verschillende gasten hebben hierover geklaagd bij het management, maar er werd door hen geen enkele aktie op ondernomen. Dus een erg goed hotel, alleen zorg ervoor dat je er niet gedurende het weekend zit.

Gereisd Anders in maart 2007

Geweldig resort! Ik had tijdens de ronsreis mijn kruisband

Jolanda
14-2-2007

Geweldig resort! Ik had tijdens de ronsreis mijn kruisband afgescheurd en kwam in dit hotel aan met krukken. Diret werd er een rolstoel gehaald zonder er naar te hoeen vragen. De kamer was ruim genoeg om er met een rolstoel in te rijden (ruim dus!).

Het eten is er geweldig. Er is echt van alles! Iedere dag is er ook een kindermenu.

Iedere dag entertainment! Zo ook iedere avond. Erg leuk! Toen wij er waren zaten er vooral veel amerikanen. Er zijn voldoende ligbedden bij het zwembad. Het zwembad zelf is ook heerlijk! Op het strand lagen wel kiezelsteentjes wat 's avonds was aangespoeld. In de zee zelf geen kiezels meer. Ook de cocktails zijn inclusive! ERRUG lekker!

Nog meer info? mail gerust!

Gereisd Anders in februari 2007

2006

Wij hebben hier een supervakantie gehad! Lekker relaxen en

René en Jorie Ottes
17-11-2006

Wij hebben hier een supervakantie gehad! Lekker relaxen aan het mooie zwembad en strand. Tevens hebben we een auto gehuurd en zijn we een viertal dagen rond getrokken. Ook dit was erg mooi! Dit hotel is zeker een aanrader. Ik zou echter kiezen om hier een weekje te verblijven en ook wat van de rest van het land te zien. Met de lonely planet kun je leuke dingen die ook nog betaalbaar zijn uitzoeken. Zeker de sky-walk en de toucans spotten zijn leuke dingen om te doen!

Gereisd Anders in november 2006

Toen we aankwamen bij het hotel dachten we dat het wel erg

Geert-Jan & Angelique
17-10-2006

Toen we aankwamen bij het hotel dachten we dat het wel erg massaal zou zijn en niet echt persoonlijk,vanwege de grote entree maar we moesten onze mening snel herzien;personeel is werkelijk geweldig!Eten is heerlijk,leuke animatie met 's avonds mooie shows.Het hotel ligt misschien een beetje afgelegen maar de omgeving is er wel schitterend;apen,wasberen,eekhoorntjes en tal van verschillende soorten leguanen.Wij zijn hier 6 nachten geweest na een rondreis,maar eigenlijk hadden we nog wel een week in dit fantastische hotel willen blijven.En hoewel wij midden in het regenseizoen zaten hebben we maar 2 keer een beetje regen gehad! Tip;Ga op zaterdagavond eens naar de discotheek "Los Delphines"op 1.5km van het resort.Daar viert de helft van het personeel het weekend;Supergezellig!!

Gereisd Anders in oktober 2006

Ik ben 2 jaar geleden naar dit hotel geweest echt het is

Simone
7-6-2006

Ik ben 2 jaar geleden naar dit hotel geweest echt fantastisch het persooneel is heel aardig en een lekker zwembad elke avond is er wel wat te doen. Ook ligt het aan te gek plaatstje. Het is de moeitewaard om naar dit hotel te gaan!

Gereisd Anders in juni 2006

vorig jaar juni 2005 geweest

Tuscha & Marc
7-5-2006

vorig jaar juni 2005 geweest. Wij hebben eerst een rondreis gemaakt. Dat is zeker een aanrader en daarna een weekje uitgerust. Hotel is klein opgezet vergeleken met Barcelo keten op de Dominicaanse Republik. Strand is niet echt mooi. Eten is uitstekend. Ruime keus. Kamer netjes. Veel animaties. Dus je verveelt je niet.

Gereisd Anders in Sun May 07 2006 23:51:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Playa tambor fantastisch

Ger en Lies
14-12-2005

Playa tambor fantastisch. Kamer netjes en groot. Personeel heel vriendelijk. Zwembad perfect. Restaurant heel erg goed. De playa tambor band en de entertainment zullen we zeker nooit vergeten,goede muziek en hele leuke mensen. De bereikbaarheid was in ons geval heel goed omdat we gevlogen hebben vanaf San Jose. De receptie zou paraplu's moeten verkopen. Het strand stelt heel weinig voor, het is vies en niet vriendelijk.

Gereisd Anders in december 2005

Zeer mooi hotel

Fam. Meijer & Fam. Schoppers
10-8-2005

Zeer mooi hotel. Inderdaad wat afgelegen van de grotere bezienswaardigheden. Maar er zijn ook hele mooie dingen te zien die wel in de buurt zijn. Het eten was uitstekend. Vriendelijk personeel. Nette kamers. Uitgebreid animatieprogramma. Er ligt een heel mooi ecologisch park bij het hotel, waar je heel veel dieren kunt zien zoals apen, wasberen, krokodillen en prachtige vlinders. Dus een aanrader !!

Gereisd Anders in augustus 2005

Wij hebben in juni 2005 een week in dit hotel doorgebracht

Marita en Nick
2-8-2005

Wij hebben in juni 2005 een week in dit hotel doorgebracht. Als je wat van dit prachtige land wilt zien raden we aan om eerst eerst een rondreis te maken, hebben wij ook gedaan. In de omgeving is verder nl. weinig te beleven. Het personeel is er vriendelijk, het zwembad super, ruime keuze uit veel lekkere gerechten, 's avonds altijd een andere show, natuurparkje behorend bij resort en kamer uitstekend. Wij zijn met een klein vliegtuigje teruggegaan in 25 min. Een nadeel was dat we de avond ervoor al een deel van de bagage moesten afgeven. Niet alles kon in het vliegtuigje namelijk. Maar alles verliep prima. In combinatie met een rondreis dus echt een aanrader!!!

Gereisd Anders in augustus 2005

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Tambor Beach in Playa Tambor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Tambor Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.