Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag30°23°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Tambor Beach voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Barcelo Tambor Beach in het Nederlands

Een paradijs op aarde

Theo
11-8-2010

Het is een aantal jaren geleden dat ik er was. maar ik vond het een super gezellig hotel. Eten overheerlijk, prachtige natuur en en personeel heel vriendelijk en gastvrij. De weekenden met alle Tico's vond ik geweldig. In 2002 verbleef ik er 3 weken en in 2003 4 weken. Omdat ik er zo lang was kende in bijna iedereen. Mensen van de animatie namen mij mee naar hun huis op hun vrije dag. Op mijn laatste dag nam ik afscheid van de chef van het restaurant, hij zei wacht even en liep naar de keuken, en toen kwam al het personeel van de keuken ook afscheid nemen. Toen ik al rijdend de oprijlaan afging pinkte ik een traan weg. Voor mij is Costa Rica "Pura Vida".

Gereisd Alleenreizend in juni 2002

Mooie plek om lekker te ontspannen

Edwin
8-3-2009

Na een mooie rondreis is dit inderdaad wel even een andere omgeving en de temperatuur is er ook een stuk hoger dan ons laatste hotel in Monteverde, was er vanaf de 20e in het weekend was het er inderdaad erg druk door de locale bevolking. Door de grote oppervlakte van het complex kan je dit overdag wel ontlopen. Er zijn inderdaad genoeg dieren te spotten zoals hieronder al eens is beschreven. Het weer was er echt schitterend in deze tijd van het jaar zo’n 33 graden Als je rust zoekt ga dan naar het strand waar je lekker kan genieten van de rust en het mooie uitzicht over de baai.

Plus punten: - veel en lekker eten. - entertainment ( is per avond erg verschillend in kwaliteit). - einde van de middag meestal live muziek. - groot zwembad. - vriendelijk behulpzaam personeel. ( een spoed cursus Spaans vooraf is aan te bevelen...)

Gereisd Met vrienden in februari 2009
2006

Perfect hotel voor na een rondreis

René Maas
30-7-2006

Perfect hotel voor na een rondreis. Lekker bijkomen. Wie hier over het eten klaagt is niet goed wijs. Werkelijk alles wat je maar kunt bedenken is er. Ook een a la carte Steakhouse en Sea-Food restaurant. Verder enorme buffetten. Nagerechten.....ongelooflijk zo veel! Verder veel animatie en 's avonds in een groot semi openluchttheater goede shows. (behalve de pre-shows met het publiek. Erg flauw en banaal. (BH's verzamelen etc.) Strand is lekker (zeker niet vuil!) om in de aanwezige hangmatten tussen de palmbomen te liggen, waarbij je binnen de kortste keren een eekhoorn als gezelschapsdier hebt. Zwembad is prachtig met lekkere cocktails aan de wet-bar. Natuurpark erbij is zeker de moeite waard. Dieren gezien die we tijdens de rondreis misten: Gordeldieren en Wasberen lopen zo voorbij je terrasje bij je kamer. Prima hotel!!!! Aanrader!

Gereisd Met vrienden in juli 2006

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Tambor Beach in Playa Tambor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Tambor Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.