Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°23°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Tambor Beach voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Barcelo Tambor Beach in het Nederlands

Een paradijs op aarde

Theo
11-8-2010

Het is een aantal jaren geleden dat ik er was. maar ik vond het een super gezellig hotel. Eten overheerlijk, prachtige natuur en en personeel heel vriendelijk en gastvrij. De weekenden met alle Tico's vond ik geweldig. In 2002 verbleef ik er 3 weken en in 2003 4 weken. Omdat ik er zo lang was kende in bijna iedereen. Mensen van de animatie namen mij mee naar hun huis op hun vrije dag. Op mijn laatste dag nam ik afscheid van de chef van het restaurant, hij zei wacht even en liep naar de keuken, en toen kwam al het personeel van de keuken ook afscheid nemen. Toen ik al rijdend de oprijlaan afging pinkte ik een traan weg. Voor mij is Costa Rica "Pura Vida".

Gereisd Alleenreizend in juni 2002

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Tambor Beach in Playa Tambor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Tambor Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.