Hotel Barcelo Tambor Beach

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Tambor Beach voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Barcelo Tambor Beach

• 8Edwin08-03-2009

Mooie plek om lekker te ontspannen

Na een mooie rondreis is dit inderdaad wel even een andere omgeving en de temperatuur is er ook een stuk hoger dan ons laatste hotel in Monteverde, was er vanaf de 20e in het weekend was het er inderdaad erg druk door de locale bevolking. Door de grote oppervlakte van het complex kan je dit overdag wel ontlopen. Er zijn inderdaad genoeg dieren te spotten zoals hieronder al eens is beschreven. Het weer was er echt schitterend in deze tijd van het jaar zo’n 33 graden Als je rust zoekt ga dan naar het strand waar je lekker kan genieten van de rust en het mooie uitzicht over de baai.

Plus punten: - veel en lekker eten. - entertainment ( is per avond erg verschillend in kwaliteit). - einde van de middag meestal live muziek. - groot zwembad. - vriendelijk behulpzaam personeel. ( een spoed cursus Spaans vooraf is aan te bevelen...)

Met vrienden

• 9René Maas30-07-2006

Perfect hotel voor na een rondreis. Lekker bijkomen. Wie hier over het eten klaagt is niet goed wijs. Werkelijk alles wat je maar kunt bedenken is er. Ook een a la carte Steakhouse en Sea-Food restaurant. Verder enorme buffetten. Nagerechten.....ongelooflijk zo veel! Verder veel animatie en 's avonds in een groot semi openluchttheater goede shows. (behalve de pre-shows met het publiek. Erg flauw en banaal. (BH's verzamelen etc.) Strand is lekker (zeker niet vuil!) om in de aanwezige hangmatten tussen de palmbomen te liggen, waarbij je binnen de kortste keren een eekhoorn als gezelschapsdier hebt. Zwembad is prachtig met lekkere cocktails aan de wet-bar. Natuurpark erbij is zeker de moeite waard. Dieren gezien die we tijdens de rondreis misten: Gordeldieren en Wasberen lopen zo voorbij je terrasje bij je kamer. Prima hotel!!!! Aanrader!

Met vrienden

• Soort strandZand
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen