Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°24°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Tambor Beach voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel Barcelo Tambor Beach in het Nederlands

Prima hotel

M Derks
12-8-2013

Het hotel is gerenoveerd dus de kamers zijn prima. Ligging is op een plek waar verder niks te doen is. Eten is voldoende gevarieerd met heerlijk fruit. Voor iedereen wel iets op te scheppen. Vlees, vis, groente. Ook aan de kinderen wordt gedacht. Ligging is direct aan het strand met een wilde zee. Ligbedden tussen de palmbomen op een vrij ongerept en prachtig strand. Het hele hotel is vooral gericht op de lokale bevolking. In het weekend zit het helemaal vol met Costaricanen die geen woord Engels spreken. Door de week is het heerlijk rustig en is het personeel ook een stuk relaxter. Het personeel in zowel restaurants als het animatieteam spreekt ook nauwelijks Engels. Alle shows en animatie is alleen in het Spaans wat jammer is omdat het lastig is om mee te doen. Voor wifi moet worden betaald, wel bereik in de kamer in het achterste gebouw. Wij hebben ons er een aantal dagen als strandverlenging na de huwelijksreis goed vermaakt maar we zullen in dit hotel niet meer terug komen.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Paradijs

Cor en Sjoukje
8-7-2011

Zo dicht bij zee gelegen! Nog nooit meegemaakt. De oceaan is onstuiming en op een paar meter vanaf het balkon te bewonderen. Hilde, de Belgische eigenares, is vriendelijk en behulpzaam. Elke dag komt ze langs om een praatje te maken. Het personeel is toegewijd, vriendelijk en spreekt goed engels. Het eten is heerlijk.....................kortom: als je de kans hebt ga naar Tambor Beach Hotel. Vooral als je, net als wij, veel jungletochten hebt gemaakt en je vies en zweterig voelt, kom je helemaal weer bij in dit hotel.

Gereisd Met partner in juli 2011

Prachtige plek in een mooie baai

joost.marian
22-10-2010

Een mooi complex dat aan een eigen baai gelegen is. Het naast gelegen vliegveld is voor kleine toestellen dus geen last van. Mooi groot zwembad met een poolbar. Kamers in verschillende los staande gebouwen. Wij zaten aan de buiten rand, heerlijk rustig. Het buffet was prima in orde met veel keus en menig avond een thema. Service zeer vriendelijk en behulpzaam. Het specialiteiten restaurant is goed maar springt er niet uit. De verzorging is wel persoonlijker. Aan het zwembad bezoek van eekhoorns, en 's avonds in de prullenbakken de wasberen. Zoals anderen reeds opmerkten, in het weekend wordt het hotel overspoeld met lokalen uit San Jose. Wij gingen vrijdag ochtend weg toen een horde quadfanaten het hotel opzochten. De temperatuur is heerlijk zelfs bij een forse regenbui.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2008

Een paradijs op aarde

Theo
11-8-2010

Het is een aantal jaren geleden dat ik er was. maar ik vond het een super gezellig hotel. Eten overheerlijk, prachtige natuur en en personeel heel vriendelijk en gastvrij. De weekenden met alle Tico's vond ik geweldig. In 2002 verbleef ik er 3 weken en in 2003 4 weken. Omdat ik er zo lang was kende in bijna iedereen. Mensen van de animatie namen mij mee naar hun huis op hun vrije dag. Op mijn laatste dag nam ik afscheid van de chef van het restaurant, hij zei wacht even en liep naar de keuken, en toen kwam al het personeel van de keuken ook afscheid nemen. Toen ik al rijdend de oprijlaan afging pinkte ik een traan weg. Voor mij is Costa Rica "Pura Vida".

Gereisd Alleenreizend in juni 2002

Thuiskomen in Costa-rica!

Angelique
21-10-2009

Net een week terug van Costa-rica.En weer naar barcelo geweest.De bedoeling was eigenlijk volgend jaar,maar we konden het niet missen!Het voelt haast als thuiskomen;het was voor ons de derde keer hier. Nog steeds een heerlijk resort en het eten is er t.o.v.vorig jaar zelfs op vooruit gegaan.Personeel als vanouds erg vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is hier nog steeds niet verpest;de natuur is prachtig! Misschien volgend jaar wel weer!

Gereisd Met partner in oktober 2009

Mooie plek om lekker te ontspannen

Edwin
8-3-2009

Na een mooie rondreis is dit inderdaad wel even een andere omgeving en de temperatuur is er ook een stuk hoger dan ons laatste hotel in Monteverde, was er vanaf de 20e in het weekend was het er inderdaad erg druk door de locale bevolking. Door de grote oppervlakte van het complex kan je dit overdag wel ontlopen. Er zijn inderdaad genoeg dieren te spotten zoals hieronder al eens is beschreven. Het weer was er echt schitterend in deze tijd van het jaar zo’n 33 graden Als je rust zoekt ga dan naar het strand waar je lekker kan genieten van de rust en het mooie uitzicht over de baai.

Plus punten: - veel en lekker eten. - entertainment ( is per avond erg verschillend in kwaliteit). - einde van de middag meestal live muziek. - groot zwembad. - vriendelijk behulpzaam personeel. ( een spoed cursus Spaans vooraf is aan te bevelen...)

Gereisd Met vrienden in februari 2009

2008

Heerlijk resort om lekker bij te komen

Angelique
11-11-2008

Voor ons de tweede keer in dit resort;twee jaar geleden ook hier geweest.Mooie kamers,prachtige natuur!Wij zagen hier rode ara's,grote rood-groene leguanen,wasberen en zelfs een gordeldier!Natuurpark bij het hotel is schitterend! Ten opzichte van 2 jaar geleden is het er wel wat op achteruit gegaan.Het eten in het à la carte restaurant was deze keer NIET goed!(voorheen wel).Het buffetrestaurant is daarentegen prima en ook bij de snackbar maken ze heerlijke dingen en is er ruime keus.En het personeel spreekt ook minder goed engels als toen.Verschillende keren was 's avonds de rosé bij bepaalde bars op.Maar als je een beetje een goede barkeeper hebt regelt hij het toch voor je.En als hij dat niet voor elkaar kreeg maakte hij het goed met een glas champagne (bubbetjeswijn) met een kers;dat is toch aardig?!Zwembad is nog steeds super! Al met al vonden wij het nog steeds goed;over 2 jaar gaan we toch hier weer terug!

Gereisd Met partner in oktober 2008

Wat een drama! We zijn in december 2007 voor twee weken naar Costa Rica gegaan. De eerste week: de rondreis was fantastisch! Daarna zouden we een strandvakantie hebben in Barcelo. We kwamen daar aan en hebben meer dan 2 uur in de rij gestaan voor onze sleutel. Het was zo megadruk dat het personeel het niet aan kon. De wc's waren heel erg vies, overal lag eten op de grond, je stond mega lang in de rij voor wat eten of drinken. De muziek stond veels te hard en overal mensen, mensen en nog eens mensen. De kamer was ook niet schoon; er lagen zelfs nog afgekloven nagels in de badkamer. We hebben gelijk de reisagent gebeld om onze reis om te zetten. We wilden daar zo snel mogelijk weg. We zijn weer verder gaan rondreizen door Costa Rica en dat was super. Het enige positieve aan dit hotel is dat we uiteindelijk het geld hebben teruggekregen van de dagen dat we daar niet meer zijn geweest.

Gereisd Met partner in december 2007

in november 2007 3 weken in Barcelo Tambor geweest, mooi en goed hotel, goede kamers, mooi zwembad, prima restaurant, leuke animatie, prachtige natuur en strand, bij hotel een mangrove natuur parkje en tuin met papagaaien en vlinders, in het weekend veel locals die nogal druk zijn, in omgeving veel mooie natuur parken, hotel is een aanrader

Gereisd Met partner in februari 2008

Uitstekend resort met nette/ruime kamers, zeer mooi/groot zwembad met poolbar direct aan strand/zee. Aan het hotel grenst een nationaal park (o.a. met kaaimannen afgeschermd maar ook in riviertje), er is een mannege en ze hebben papegaaien in grote kooien. Er is ook een vliegveldje naast het hotel (transfer San Jose met bus/boot duurt ruim 6 uur en vliegtuigje 1,5 uur!) met wasbeertjes, kaaimannen etc. Overdag veel leguanen, eekhoorns, vogels (papegaaien!) te zien bij het zwembad. 's avonds kwamen de wasbeertjes naar het zwembad op zoek naar eten. Hotel biedt ook diverse excursies. Huren auto in deze streek was minder: slechte wegen/bebording. Elke avond entertainment, maar hier ben je na een week echt op uitgekeken.

Gereisd Met partner in januari 2008

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Tambor Beach in Playa Tambor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Tambor Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.