Playa Tambor

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Tambor voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Tambor voor je op een rij gezet:

Reviews over Playa Tambor

Rust en een prachtige omgeving!

Angelique
    25-7-2009

Ben je op zoek naar rust,dan moet je hier zijn. De natuur hier is werkelijk prachtig!Mooi groen met veel verschillende dieren.Ga je langs het strand wandelen,ben je vaak de enige in de baai! Heerlijk!

Gereisd Met partner in september 2006

Mooi complex, met zeer vriendelijk personeel

Remco
    17-2-2006

Mooi complex, met zeer vriendelijk personeel. Eten is redelijk, zeker als je dit vergelijkt met sommige 5 sterren resorts in Jamaica en Cuba (waar wij zeer negatieve ervaringen hebben). Excursies hebben een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Over het algemeen kleine groepen, waardoor er (zeker als je je goed verstaanbaar kunt maken in het Spaans) zeer veel extra's mogelijk is. Kortom, ondanks de negatieve beoordelingen op deze site, mijn insziens zeker de moeite waard om eens naar toe te gaan.

Gereisd Met vrienden in februari 2006

Heel mooi comlex, gaaf zwembad, mooie tuinen,lekkere aan t

Djee
    12-7-2004

Heel mooi comlex, gaaf zwembad, mooie tuinen,lekkere hangmatjes aan t strand. (met eekhoorns, dus neem pinda's mee, dan heb je veel nieuwe vrienden!!!) Eten viel vies tegen. 3 Restaurants: 1 vreetschuur voor O, L en Diner. Nog een snackbar en 1 rest. die je moet bespreken. Die laatste is geen aanrader:moet lang wachten en is niet te vreten! Na ontbijt sluit de vreetschuur en kan je nergens terecht met als gevold dat er een enorme wachtrij onstaat tegen lunchtijd. Alle drankjes komen uit de tap of zijn smerige b-merken. Animatie is echt zielig en amateuristisch.

Gereisd Anders in juli 2004
Playa Tambor scoort een 7,6 uit 10, op basis van 5 reviews