Hotel El Nakuti Resort

2 reviews over Hotel El Nakuti Resort in het Nederlands

2006

Te weinig keuze aan eten, iedere dag zo'n beetje hetzelfde. De bediening is heel vriendelijk, maar als je een fles aqua (water) vraagt en je bent niet op je hoede dan krijg je een fles water die gevuld is met kraanwater.De meeste personeelsleden zijn heel vriendelijk. Maar voor ons is het minder dan en zes als je het in een cijfer uit mag drukken

Gereisd anders in januari 2006
2005

mooi hotel

wim
4-9-2005

mooi hotel. all in formulle. toch op te weinig tijdstippen eten te verkrijgen. mooi strand en kalme zee aangename plaats om met kinderen naar toe te gaan. de annimatie laat soms wat te wensen over.

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Nakuti Resort in Playa Papagayo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Nakuti Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.