Playa Langosta

Reviews over Playa Langosta

een mooi hotel

CP,
    16-10-2013

we hebben een mooie vakantie gehad ,het eten was lekker de kamers waren netjes ,en een heel mooie natuur ,ook ideaal om eens een dagje naar nicaragua te gaan en eens een vulkaan van dichtbij te zien ,en ook het regenwoud te gaan verkennen

Gereisd met partner in december 2008

mooi hotel maar beperkt

Piet,
    23-11-2010

Bij aankomst ben je aangenaam verrast door dit mooie hotel. Heel mooie tuin, gozed gelegen vlak aan zee en met een redelijk groot zwembad. De kwaliteit van de maaltijden en de All In is echter een flink stuk onder het niveau van de Dom Republiek of Mexico.Cocktails niet echt lekker en gerechten basic. Niets verkeerds met dit hotel maar geen top.

Gereisd met partner in november 2010

Heerlijke lokatie met prachtig strand en zwembad

joost.marian,
    22-10-2010

Een fijne lokatie om bij te komen van rondreis Costa Rica en alle indrukken te verwerken. We waren snel thuis en de service is met een lach. Het buffet restaurant heeft goed eten maar de keuze is beperkt zeker als je erts in Barcelo Tambor hebt gelogeerd. Het bedienend personeel is zeer vriendelijk en omdat het een kleine lokatie is heb je snel contact met dezelfde personen. Het was niet druk maar wel af en toe flinke regenbuien. De temperatuur blijft altijd perfect. De zee is heerlijk en er is een heel lang en zeer rustig strand waar je wel de rivier voor over moet steken. Kwestie van de juiste plek en het goede getijde.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

mooi hotel met een rustige ligging, pal aan het strand

Marja van ES,
    1-8-2007

mooi hotel met een rustige ligging, pal aan het strand. Ruime schone kamers.

Met een taxi naar Tamarindo kost 4 US dollar.

Heerlijk hotel om te relaxen na een rondreis.

Gereisd met partner in juni 2006

Aangename afsluiting na een rondreis

Nicole,
    9-9-2006

Aangename afsluiting na een rondreis. Dit was bewust de 2e keer dat ik hier was en ik merkte dat ze hun best hadden gedaan om dingen te verbeteren, vergeleken met vorig jaar. Als je zin hebt in vermaak dan is het er, maar wil je lekker bi het zwembad of strand relaxen kan dit ook. Verder is er iedere avond een show en na de show is er genoeg gelegenheid om zelf te dansen. Jammer dat Tamarindo zo enorm toeristisch wordt (veel makelaars en dure winkels). Het Costa Rica gevoel is hier ver te zoeken!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2006
Playa Langosta scoort een 8,2 uit 10, op basis van 5 reviews