Lodge Mundo Milo

11 reviews over Lodge Mundo Milo in het Nederlands

Fantastische service

Monique
21-12-2015

Als je van kleinschalige accomodaties houdt met een fantastische service dan mag je deze accomodatie niet missen.

Grote kamers met veel privacy in een mooie omgeving en op een steenworp afstand van het stand. Maar met name het restaurant mag je niet missen. Wat kun je hier heerlijk eten.

Door de eigenaren Lieke en Michiel wordt je echt in de watten gelegd.

Ook in de omgeving is er genoeg te beleven en als je even wilt uitrusten dan neem je een heerlijke duik in het zwembad.

Kortom een echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in december 2015

Wat een geweldige kleinschalige lodge

John en erica
20-8-2014

Mooie ligging bij nog onontdekte stranden. Verwacht geen uitgangsleven want dat is hier niet te vinden, wel nog maagdelijke stranden. Bij playa Bianca op kleine 10 minuten rijafstand kun je prachtig snorkelen .

De lodge is vrij nieuw, kleinschalig (5 huisjes) en hele betrokken gastheer gast vrouw. Wij kregen bijna het gevoel op visite te zijn bij vrienden. De keuken is voortreffelijk, best uitgebreide kaart voor een dergelijke kleine lodge en erg smaakvol.

Lieke, Michiel

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Fantastische plek, genieten in alle rust

ten Pierick
14-7-2013

Verblijf bij Mundo Milo is een heerlijke ervaring. Prachtige locatie, uitstekende service en prima eten. Mundo Milo ligt op 300 meter van de oceaan. Heerlijk rustig strand waar we s'ochtends uitstekend konden hardlopen en 's middag een heerlijke duik in de branding konden maken. De omgeving is nog niet ontdenkt door het massa toerisme, maar bied veel mogelijkheden. Mooie basis voor dagtripjes naar active vulcanen. Het huren van een fourwheel drive is een pre in deze regio zonder al teveel asfalt.

Gereisd met partner in juli 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Mundo Milo voor je op een rij gezet:

Super plek, paradijs op aarde

mick
26-2-2012

Waren hier voor 2 nachten, bleven 8 nachten ! Het eten , de omgeving, de cabina's echt geweldig, verbleven in de Afrikaanse was echt helemaal top.

Gereisd met partner in januari 2012

paradijs

marianne
11-1-2012

lodge mundo milo ligt in een prachtige omgeving, waar geen tientallen andere touristen rondlopen. Ik heb nog nooit zoveel dieren in het wild gezien om heen, apen, leuanen, waberen mooie vogels. Hoogte punt was toen we met een project pasgeboren schilpadden in zee hebben gezet. Na een heerlijke maaltijd kan het zijn dat je met de locals nog tot laat in de avond een spontaan feestje hebt. Als je houdt van natuur, rust en gezelligheid moet je zeker hier naar toe.

Gereisd alleenreizend in januari 2012

Klein paradijs

Marian Kemp
21-10-2011

Mooi gelegen ecolodge. Gastheer/vrouw Lieke en Michiel hebben een heerlijk plek om te relaxen en van daaruit activiteiten te ondernemen.

Eten en drinken is goed en de cabinas zijn met elk een eigen thema heel origineel bedacht. Prijs / kwaliteit is goed.

Gereisd met partner in september 2011

Heerlijke tijd gehad!!

Ton en Mariette
1-7-2011

Het was helemaal TOP! leuke plek in de boes-boes...apen die boven de lodge spelen en slapen.De gastvrijheid was super! leuke lodge alles aanwezig. Echt een tropen gevoel gehad.

De kust met strand op loopafstand.

Heerlijke keuken!!

Gereisd met partner in juni 2011

Aanrader, zeer mooi daar

Marijn en Sonja
11-6-2010

Nederlandstalige, zeer behulpzame eigenaren!

Zeer mooie ligging, lkekker rustig en toch volop te doen.

Ik ging morgen weer als ik kon!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

Fantastische tijd gehad!!

Linda
6-4-2010

Onlangs een week te gast geweest bij Mundo Milo en dit is zeer goed bevallen!! De gastvrijheid is groot, de kamers zijn erg leuk opgezet en schoon en het is eten is heerlijk! Daarbij is de omgeving erg mooi en hebben we dus een heerlijke week in Mundo Milo gehad! Echt een aanrader dus!

Gereisd met partner in januari 2010

Zeer tevreden

Peter
4-4-2010

We zijn hier een week geweest. Gewoon heerlijk. De rust en de mooie natuur. En vooral de gastvrijheid.

Topper

Gereisd met partner in januari 2010

Lodge info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Mundo Milo in Playa Junquillal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Mundo Milo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.