Playa Junquillal

Reviews over Playa Junquillal

geweldige rust

Julie,
    10-5-2017

We werden heel vriendelijk ontvangen door een aardige Fransman. De "cabina" was echt heel leuk en lekker ruim. Grote bedden en alles redelijk schoon. Ook een grote fijne badkamer en lekker dichtbij het strand. Absolute aanrader voor iedereen die lekker wilt uitrusten op de mooiste plek op aarde.

Gereisd met partner in februari 2016

Fantastische service

Monique,
    21-12-2015

Als je van kleinschalige accomodaties houdt met een fantastische service dan mag je deze accomodatie niet missen.

Grote kamers met veel privacy in een mooie omgeving en op een steenworp afstand van het stand. Maar met name het restaurant mag je niet missen. Wat kun je hier heerlijk eten.

Door de eigenaren Lieke en Michiel wordt je echt in de watten gelegd.

Ook in de omgeving is er genoeg te beleven en als je even wilt uitrusten dan neem je een heerlijke duik in het zwembad.

Kortom een echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in december 2015

Wat een geweldige kleinschalige lodge

John en erica,
    20-8-2014

Mooie ligging bij nog onontdekte stranden. Verwacht geen uitgangsleven want dat is hier niet te vinden, wel nog maagdelijke stranden. Bij playa Bianca op kleine 10 minuten rijafstand kun je prachtig snorkelen .

De lodge is vrij nieuw, kleinschalig (5 huisjes) en hele betrokken gastheer gast vrouw. Wij kregen bijna het gevoel op visite te zijn bij vrienden. De keuken is voortreffelijk, best uitgebreide kaart voor een dergelijke kleine lodge en erg smaakvol.

Lieke, Michiel

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Fantastische plek, genieten in alle rust

ten Pierick,
    14-7-2013

Verblijf bij Mundo Milo is een heerlijke ervaring. Prachtige locatie, uitstekende service en prima eten. Mundo Milo ligt op 300 meter van de oceaan. Heerlijk rustig strand waar we s'ochtends uitstekend konden hardlopen en 's middag een heerlijke duik in de branding konden maken. De omgeving is nog niet ontdenkt door het massa toerisme, maar bied veel mogelijkheden. Mooie basis voor dagtripjes naar active vulcanen. Het huren van een fourwheel drive is een pre in deze regio zonder al teveel asfalt.

Gereisd met partner in juli 2013

Super plek, paradijs op aarde

mick,
    26-2-2012

Waren hier voor 2 nachten, bleven 8 nachten ! Het eten , de omgeving, de cabina's echt geweldig, verbleven in de Afrikaanse was echt helemaal top.

Gereisd met partner in januari 2012
Playa Junquillal scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews