Hotel Cuna De Ángel

2 reviews over Hotel Cuna De Ángel in het Nederlands

Gewoon héél goed

Henriët
13-1-2009

Prima, zeker in vergelijking tot andere hotels die op deze site als uitstekend beoordeeld worden. Mijn vraag is dan, weet je niet beter of zijn wij zo verwend??? Dit is goed! Het eten laat misschien wat lang op zich wachten, maar is prima qua kwaliteit, het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn ruim (angelkamers) en heerlijk uitlopend in de tuin of met balkon voor prachtig uitzicht. De eigenaar is een Duitser en die Gründlichkeit merk je zeer zeker. Aan te bevelen om de laatste dagen van de vakantie te relaxen en eventueel een ontspanningsmassage te nemen. Vanuit het hotel een canopy tour geboekt die echt heel leuk was...en voor de prijs $ 35 pp, zeker de moeite waard! We hebben het ook anders meegemaakt. Doen als je van kwaliteit houdt!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2008
2008

Heerlijk hotel

Lot
29-12-2008

Mooie grote kamers, geweldige service, lekker eten (ontbijtbuffet valt tegen). Cuna del Angel ligt een paar autominuten buiten Dominical en niet aan het strand. Er is wel een pad naar zee met een rotsstrand. Fijn zwembad. Ze maken zelfs je zelf gevangen vis voor je klaar!

Gereisd Met partner in december 2008

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cuna De Ángel in Playa Dominical, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cuna De Ángel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.