Hotel Paradisus Playa Conchal

Hotel Paradisus Playa Conchal

9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Paradisus Playa Conchal voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Paradisus Playa Conchal in het Nederlands

Fantastische plek

T. Horneman
29-3-2010

Dit is echt een super hotel. Mooie ligging en super lekker weer. Wel wat ver van de meeste excursie-plaatsen gelegen. Echter boek dit nooit via een reisbureau. Dit was onze slechtste ervaring ooit met een reisbureau. Slechte informatie, verschuilen achter zeer kleine lettertjes die niet op het reisbureau vermeld worden als je er letterlijk naar vraagt. Veel moeten bellen om reacties te krijgen en tijdens de vlucht kom je door hun slechte contracten niet eens naast elkaar te zitten en kan je niet upgraden naar comfort-class of een personal entertainer bestellen. Dat moeten zij namelijk regelen maar dat doen ze niet. De accomodatie, het weer en het land hebben het wel helemaal goed gemaakt. P.s. indien je rechtstreeks bij touroperator boekt kan je wel gebruik maken van alle faciliteiten.

Gereisd met partner in maart 2010
2006

Wij zijn hier 5 jaar geladen geweest en bezoeken alleen minstens 4 sterren resort. Dit blijft het mooiste resort waar we ooit zijn geweest. Heerlijk eten, goede service, mooie ruime kamers, geweldig zwembad en een nog mooier strand. Enig minpuntje is dat je het resort af moet om 50 meter verderop op het strand te gaan liggen. Einig echt minountje, vanaf San Jose was het nog ca 3.5 tot 4 uur rijden met de huurauto. Wel goed te vinden.

Gereisd anders in december 2006
2005

na een rondreis,geweest,perfect hotel waar leguanen en wasbeertjes volop aanwezig zijn heel grappig,eten geweldig af en toe wel lang wachten op een tafel in a la carte restaurants,en entertainment ,s avonds wel goed maar om 23.30 alles afgelopen en gesloten,beetje jammer, voor een weekje een aanrader

Gereisd anders in februari 2005

2004

mooi complex met golfbaan

Ester
23-1-2004

mooi complex met golfbaan. Wel prijzig. ter plaatse hoef je niks meer te betalen alles is inclusief. Eten geweldig! je kan ook a la carte van alles krijgen. Bijv ook keuze uit welke fles wijn je wilt. Je hoeft niks bij te betalen. In de omgeving is weinig te doen, op het complex kom je ook mooie dieren tegen. Wasberen, apen, zelfs een slang. Wij verbleven hier na een rondreis door costa rica en dan is het heel mooi.

Appartementen zijn heel luxe. Mannen mogen alleen in een overhemd eten 's avonds dus neem deze mee!

23-01-2004

Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradisus Playa Conchal in Playa Conchal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradisus Playa Conchal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.