We hebben een aantal aanbieders voor Orosi voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Orosi voor je op een rij gezet:

Reviews over Orosi

Mooie plek tussen groene koffieplantages

Marc
    28-11-2008

Een mooie rustige omgeving, niet al te ver van de hoofdstad maar weinig ontdekt door toeristen.

Heel groene vallei, in vergelijking met de rest van het land iets koeler en er schijnt wat meer regen te kunnen vallen (niet toen ik er was). Heel veel koffieplantages. In het dorpje orosi zijn natuurlijke bronnen waar veel tico's op afkomen en je dus voor een habbekrats binnen kan.

Hoogtepunt in de buurt is het nationaal park tapanti, zeer groen en bebost en thuis van vele vogels, vlinders en reptielen en talloze brulapen. Langs het meer kun je heerlijk relaxen en zitten een paar (wat duurdere) restaurants.

Het dorpje is vrij klein en rustig, de enige toeristen die je er tegenkomt zijn een paar duitsers, omdat er een door duitsers gerund hotel in het dorpje is.

Prima bestemming om even tot rust te komen dus.

Gereisd Met vrienden in december 2007
Orosi scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews