Géén boekingskosten

Hotel Rio Tico Safari Lodge

Costa RicaCosta RicaOjochal de Osa

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Rio Tico Safari Lodge voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 27 reviews
+91/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 27 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

27 Reviews over Rio Tico Safari Lodge

• 10Niki01-12-2018

Grandioze overnachting midden in natuur

1 met de natuur in deze fantastische safari tenten. De luxe is er, een gewoon bed, prima douch en wc, door het dunnen tent doek toch dicht bij de natuur. Het uitzicht vanaf het " balkon" . van je tent is echt fantastisch. Overal tropische planten, tropische vogels en toekans. Gelegen aan een wilde rivier, en even verderop een waterval waar je kunt zwemmen. Ontbijt goed verzorgd en eigenaren ontzettend vriendelijk, Theo en Thea ook erg vriendelijk :) (de huis teckels)

• 10Gerard van der Wal13-06-2017

Bijzondere locatie en uitmuntende gastheer

De onverharde weg er heen is goed te rijden. Het complex is mooi aangelegd in een vallei met bomen, planten en een rivier. De safari lodges zijn zeer compleet en sfeervol ingericht. Vanaf de veranda kan je goed de dieren spotten.

• 10Jantine van Velzen19-05-2016

Uitzonderlijke plek, onderscheidend in service

Gastvrijheid met een hoofdletter hier! Cees en Miranda zijn de Nederlandse eigenaren en doen er alles aan om hun gasten een onvergetelijke tijd te bezorgen. De tenten zijn zeer schoon. Het bed en prive sanitair confortabel. Ontbijt is af. Ook de optionele lunch en avondsnacks zijn heel lekker. Best belangrijk ook: Er zijn altijd flessen water verkrijgbaar. Excursies boeken gaat via hen makkelijk. Ook veel tips over de omgeving en goede restaurants. Een complete junglebeleving doordat de tenten aan de rivier alle regenwoud -geluid doorlaten.Veel dieren gezien rond de lodge! Ga hier veel wandelen of bezoek de national parken. Maar ook leuk zijn; Golfsurfen, tokkelen met de canopy-tour, paardrijden op het prachtige strand of een boottour vanuit Sierpe naar een snorkelplek. Cultuur proeven kan met een excursie naar Boruca Village (Native cultuur) 12 nachten was nog te kort!

• 10Elisabeth van Winsen21-04-2014

fantastische plek!!!

Rio Tico Lodge is een geweldige aanrader!! Het is schitterend gelegen in het regenwoud met aan je voeten een snel stromende beek, waar je in kan zwemmen. Zowel de kamers als de safaritenten zijn brandschoon! En de eigenaar zal er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Ook de omgeving is prachtig!! Ga je naar Costa Rica dan is het zonde als je niet een paar nachten in Rio Tico Lodge verblijft!

• 10Annemieke Kaptein15-11-2013

Geweldige plek

1 nacht in een prachtige goed verzorgde safaritent geslapen. Een pracht plek naast de rivier. Een geweldige plek zeker ook voor kids. Fijne plek om te verblijven met een perfecte service.

• 9Diana17-09-2013

Exotisch

Heerlijk, exotische plek waar je je eigen ding kan doen. Het eten is er echt goed, zeker geschikt voor mensen die graag wat nieuws proeven!

• 10Thijs en Irene07-10-2012

Fantastische plek!

We hebben twee nachten gelogeerd in de safari tent en dat was een heel bijzondere ervaring. Cees was een echte gastheer en doet er alles aan om je verblijf zo fijn mogelijk te maken en hij heeft ook erg goede tips. Ook het ontbijt was heerlijk en we hebben het hier erg naar ons zin gehad!

• 10Peter10-08-2012

Paradijsje

De Nederlandse eigenaren Cees en Miranda hebben hier eigenhandig een klein paradijsje gecreëerd en staan altijd voor de gasten klaar. Onze tip: Boek een paar nachtjes extra in dit hotel. Het is een érg fijn 'weer eens wat anders' hotel. De ligging is super. Midden in de natuur en veel te doen in de omgeving.

De 'tenten' zijn erg mooi. Dit is kamperen voor mensen die niet van kamperen houden. Wel de lusten niet de lasten. Onze tent kijkt uit over een snelstromend riviertje vijftig meter onder ons en staat onder de schaduw van de bomen. Twee lekkere stoelen en een tafeltje staan in onze voortent, meer een veranda. In de tent prijkt een riant tweepersoons bed op een mooie houten vloer. Het badkamertje is niet groot maar is schoon en heeft een heerlijke douche. Ontbijt en lunch worden geserveerd in een gezellige bar/lounge en zijn prima (diner wordt niet geserveerd). Al met al veel waar voor je geld!

• 9dorindaverhage19-11-2011

super!

Wij waren hier in maart 2011 op onze huwelijksreis. Geweldige plek, we hadden echt het idee dat we in de jungle waren (wat ook zo was natuurlijk). Heel aardige mensen, als er iets kapot was werd het meteen gemaakt, de eigenaar raadde excursies aan waarvoor hij geen commissie rekent. Heel leuk is het om te wandelen in de jungle (de tuin van de buren), wij zagen een miereneter!! Wij vonden het zwemmen in de rivier echt geweldig, want er was helemaal niemand en het water was koud, maar heel helder en het is echt een hele romantische plek. Na drie nachten vonden wij het wel weer genoeg, want het is wel vochtig in zo'n tent, dus je kleren drogen nauwelijks. Maar al met al is het een prachtige plek, heel goed onderhouden en een bezoek meer dan waard!

• 10Rob03-10-2011

Geweldige ervaring gehad

Het is een leuke plek in tenten aan de rivier. Cees is met onze zoon de rivier afgegaan met een autoband. Dat was heel leuk voor mijn zoon. Hij kon niet genoeg krijgen van de watervallen en poolen. Cees is een man vol energie. We kwamen hem een keer hardlopend tegen. En dat in die hitte. Als je wilt rent hij zo met je bagage heen en weer naar de tent. In het begin denk je dat het een commerciële vriendelijkheid is, maar na een tijdje ontdek je dat Cees echt heel vriendelijk is. Een bijzondere ervaring was om het gaas van de ramen van de tent niet af te dekken. 's ochtends heb je dan een geweldige ervaring. Alsof je buiten wakker wordt in de rimboe.

Hotel Rio Tico Safari Lodge info

Het complex