Hotel Adelante

Costa Rica, Costa Rica, Ojochal de Osa

9Fenomenaal

1 review over Hotel Adelante

• 9bemcath02-02-2010

Altijd wat te doen in Hotel Adelante!!

Het leuke aan dit hotel vind ik dat er wat meer te doen is dan alleen slapen. Poker avonden, movie nights, 1x in de twee weken een feestje en een levendige bar. Ook worden er surffestivals georganiseerd. Leuk dus voor een gezin met wat oudere kinderen, jongeren, oudere jongeren en mensen die zich nog steeds jong voelen. Prijzen zijn iets aan de hoge kant maar je kan altijd om de laagseizoen korting vragen of korting als je langer verblijft. Ik vond het restaurant helemaal super!!! Eindelijk af van de bonen met rijst!! Goeie gerechten, niet te duur (porties alleen niet heel groot). Sfeer is een beetje hippie-achtig, trouwens wel warm water douche, elke dag schone handdoeken en beddegoed. Wij zijn op onze rondreis veel langer gebleven dan gepland!

Gereisd met partner in december 2009

0 tips over Hotel Adelante