Ojochal de Osa

Reviews over Ojochal de Osa

hele mooie omgeving

dorindaverhage
    19-11-2011

tip: wij hebben heerlijk gegeten bij een paar locals, het restaurant is van Tico's en werd ons aangeraden door de eigenaar van Rio Tico. Je kon er maar 2 menu's kiezen, vis of bonen, maar die vis was toch lekker!! en je kreeg heel veel. De Tico's waren ook heel aardig en je zat zo in de buitenlucht zodat de vleermuizen af en toe over je tafel vlogen, maar wat een sfeer!

Gereisd met partner in maart 2011

Net terug van een prachtige rondreis.

Ans
    11-9-2011

Autohuur uitstekend geregeld. Heldere informatie over kosten en verzekeringen. Twee hotels bezocht van de keten Holland Hotels. Heliconia Island en El mono feliz. Hele mooie lokaties en zeer behulpzame eigenaars. Vooral het verse brood bij het ontbijt in El mono feliz was een verademing na 2 weken rijst en bonen. Voor ons een onvergetelijke reis, in een geweldig land.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Ojochal, gelegen in het zuidwesten van Costa Rica aan de

Sander
    18-5-2007

Ojochal, gelegen in het zuidwesten van Costa Rica aan de Pacific is een tropisch dorpje verscholen in de natuur, waar een aantal prima hotelletjes en bed&breakfasts zijn te vinden. Uitstekende restaurantjes. Geen disco's. Op korte afstand van stranden en natuurparken.

Gereisd anders in mei 2007
Ojochal de Osa scoort een 8,7 uit 10, op basis van 7 reviews