Hotel Casa Romantica

Hotel Casa Romantica

1 review over Hotel Casa Romantica in het Nederlands

Prima hotel en super service!

Maaike en Martin
17-1-2009

Goed hotel met zeer vriendelijke zwitserse eigenaren. Het hotel ligt aan het strand waar veel surfers komen. Bij het hotel is een zwembad. Niet groot maar groot genoeg en verzorgd. Het restaurant van het hotel is een echte aanrader. Wel even van te voren reserveren, anders is bestaat de kans dat je moet wachten voordat een tafel vrij komt. De kamers zijn eenvoudig ingericht maar netjes, schoon en met badkamer. Bij panne met onze huurauto heeft de eigaresse super goed geholpen. De verhuurmaatschappij werkte behoorlijk tegen bij het oplossen van het probleem, maar zij hield krachtig stand (in perfect spaans) en uiteindelijk regelde ze dat een monteur naar ons toekwam en konden wij onze reis voortzetten. Kortom, een echte aanrader!

Gereisd met partner in november 2008

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Casa Romantica

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Romantica in Nosara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Romantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.