Reviews over Nosara

Fantastisch uitzicht

Ellie
    2-8-2011

Lagarta lodge is een geweldige bestemming op Nicoya schiereiland. Hoog gelegen, met uitzicht op de zee en de monding van twee rivieren, een eigen natuurpark 'voor de deur', buitengewoon aardige Zwitserse eigenaren, goed eten. De kamers in een paar kleine gebouwen hebben allemaal een even mooi uitzicht, zijn groot, eenvoudig, maar stijlvol ingericht en hebben een prachtig overdekt terras. Een echte aanrader!

Prima hotel en super service!

Maaike en Martin
    17-1-2009

Goed hotel met zeer vriendelijke zwitserse eigenaren. Het hotel ligt aan het strand waar veel surfers komen. Bij het hotel is een zwembad. Niet groot maar groot genoeg en verzorgd. Het restaurant van het hotel is een echte aanrader. Wel even van te voren reserveren, anders is bestaat de kans dat je moet wachten voordat een tafel vrij komt. De kamers zijn eenvoudig ingericht maar netjes, schoon en met badkamer. Bij panne met onze huurauto heeft de eigaresse super goed geholpen. De verhuurmaatschappij werkte behoorlijk tegen bij het oplossen van het probleem, maar zij hield krachtig stand (in perfect spaans) en uiteindelijk regelde ze dat een monteur naar ons toekwam en konden wij onze reis voortzetten.

Kortom, een echte aanrader!

Nosara scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews