Vakantiehuis Bahia Rica

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Bahia Rica in het Nederlands

Junglehuis uitkijkend over de baai

Paul
27-1-2011

Bahia Rica biedt dagactiviteiten in de vorm van sportvissen of kajakken. Eigenaarsechtpaar Vigdis en Thomas verzorgen alle activiteiten, daarin ondersteund door de lokale bevolking. Wij waren er met drie kleine kinderen in de decemberperiode. Elke dag ontbijt in het huis beneden aan het strand. Dat kun je bereiken door het pad met 200 treden naar beneden te nemen, of door met de auto over de dustroad te gaan. Met kleine kinderen is het pad wat uitdagend, de oudste van 9 deed dit wel. Qua ontbijt kun je de avond vantevoren kiezen, Vigdis en Thomas maken zelf alles met zorg klaar.

Het huis is fantastisch, met name de eerste verdieping. Je hebt kans dat je in de buitendouche in de bomen om je heen de brulapen ziet zitten. Voor kleine kinderen is het wel opletten, er zijn geen hekjes o.i.d. Maar de kids waren na het eten zo moe (en rond zessen is het donker) dat ze toch meteen naar bed gingen. Het huis is natuurlijk gebouwd, de natuur kan echt naar binnen komen.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2010

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Bahia Rica

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bahia Rica in Nicoya Penisula, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bahia Rica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.