Lodge Casacolores

Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag30°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Casacolores voor je op een rij gezet:

1 review over Lodge Casacolores in het Nederlands

Super plek.

Dekker
1-12-2013

Casacolores is een echte aanbeveling als afsluiter voor je Costa Rica vakantie, lekker een weekje luieren. In alle comfort.

Gereisd Met partner in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lodge info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenPaardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Casacolores in Montezuma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Casacolores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.