Hotel Los Cipreses

9 reviews over Hotel Los Cipreses in het Nederlands

Prima hotel

Arjette
18-6-2014

Prima kamers, met zeer ruime douche. Het ontbijt is erg sober. Restaurant is 's avonds niet geopend. Maar binnen 5 minuten lopen ben je in het stadje, waar voldoende restaurants aanwezig zijn.

Gereisd met partner in juni 2014

Nette accommodatie voor doorreis

Robert en Jacqueline
15-2-2014

Vriendelijk personeel en met name Juan. Erg behulpzaam met het regelen van uitstapjes en trips. Ontbijtbuffet is voldoende en er is voldoende keuze.

Gereisd met partner in februari 2014

Vriendelijk, rustig hotel

Babs
19-9-2012

Een vriendelijk uitziend hotel aan een straat vol hobbels en bobbels. Een uitloper van de 39 km hobbel-bobbelweg die we al gereden hadden. ‘sAvonds is de weg slecht verlicht, waardoor we met de auto naar het dorpje Santa Elena zijn gereden (1km). Erg vriendelijk personeel (Engelssprekend ) bij receptie. Gaven duidelijke uitleg over het hotel, de activiteiten en maakten meteen de reserveringen voor ons.

Kamers met 2x2-persoonsbed, ventilator en badkamer goed schoon. Tevens een afsluitbaar balkon met zitje, waardoor je hier lang gebruik van kunt maken. Het ontbijt is sober. Gratis internet / computers bij de receptie. Wifi op de kamer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

prima hotel

Monique Nijs
4-5-2012

Een grote luiaard in de tuin is het eerste waar ik aan denk evenals de bakken voor het gescheiden afval waar wij in Nederland wat van kunnen leren . Grote bedden en

een balkonnetje. Simpele eetgelegenheid maar wel in orde.Ik vond het qua uitstraling wat somber.Mooiere locaties gehad in CR.

Monteverde is prachtig ! een Quetzal paar uitgebreid kunnen bekijken.Gezellig naar Santa Elena lopen voor een winkeltje of een terrasje en de omgeving is echt Costaricaans(qua natuur en huizen) `s nachts nachtwandeling gemaakt in het regenwoud. Had iedere nacht gemogen van mij ! o.a.Vogelspinnen en gifslangen gezien

Gereisd met vrienden in april 2011

Fijn eenvoudig hotel

Roel
21-3-2012

Tijdens groepstour in dit hotel 2 nachten verbleven. Het hotel heeft nette eenvoudige kamers. Hotel is 10 min vanaf het centrum van St. Elena en te breiken via een stijle klim. Wij hadden wifi op de kamer, ontbijt 7 dollar en bier 3 dollar dus gemiddelde prijzen. Hotel beschikt niet over zwembad. Maar dat hebben de meeste hotels daar gelegen niet i.v.m. nevelwoud/temperatuur.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Prima hotel

elfra
2-3-2012

Een fijn, net en schoon hotel. Bedden zijn redelijk tot goed. Badkamer meestal met warm water. Aardig en behulpzaam personeel. Omgeving is meer dan fantastisch! Veel te doen, te beleven en te zien!

Gereisd met partner in december 2011

Wij hebben in Hotel Los Cipreses verbleven tijdens onze rondreis door Costa Rica in februari 2012. Het personeel is erg vriendelijk, tijdens onze aankomst werden we hartelijk ontvangen en kregen we van alles uitgelegd over de activiteiten in de omgeving. Het hotel is op een heuvel gelegen, op loopafstand van het centrum van Santa Elena. De kamers zijn schoon en hebben een mooi uitzicht. Het ontbijt was niet inbegrepen, maar voor $7 kon je hier ontbijten. We hebben dit niet gedaan, en kunnen hier dus ook geen oordeel over geven, maar de verhalen die we gehoord hebben was dat lekker. Mocht je in het stadje zelf willen ontbijten, dan zijn er twee leuke koffietentjes naast de Banco Popular, te weten Cafe y Jardin Las Orquideas en The Common Cup Community Coffe House. Hier serveren ze een geweldig ontbijt en heerlijke koffie! Voor je avondeten ga je naar restaurant Sabor Tico, tegenover het voetbalveld. In dit Cost Ricaanse familierestaurant kun je heerlijk eten!

Gereisd met partner in februari 2012

net klein hotel zonder zwembad

marion
8-8-2011

Schoon hotel. Wel erg lawaaierig 's nachts (brommers en honden). Goed bed en goede douche. Balkon kan afgesloten worden (tegen kou en insecten). Het was net een "bushokje". Je kan naar het dorpje lopen, maar de weg is wel vrij steil. Veel Nederlandse backpackers in het dorpje aanwezig.

Gratis internet aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Rustige locatie

Anne
4-4-2011

Het hotel is netjes. Alleen voor de bovenste kamers een lastige trap (hoge treden)om de spullen naar boven te tillen. Kamers netjes, schoon. Ontbijt goed verzorgd. Wanneer je naar Monteverde nevelwoud wilt, komen busjes je ophalen en weer afzetten bij het hotel.

Dorpje is niet heel bijzonder. Je kunt in de buurt ook een nachtwandeling doen om de dieren die 's avonds/ 's nachts actief zijn, te zien. Wij vonden deze wandeling niet heel bijzonder.

Gereisd met vrienden in februari 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Los Cipreses voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Los Cipreses in Monteverde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Los Cipreses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.