Hotel Trapp Family Lodge

Kleine hotelsWeer vandaag26°18°
Hotel Trapp Family Lodge
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Trapp Family Lodge voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Trapp Family Lodge in het Nederlands

ruime kamers

ann
3-10-2010

op wandel afstand (2 km) van park Monteverde, ver van het dorp.

mooi en verzorgt.

het ontbijt was inbegrepen, maar te weinig, 2 sneetjes brood en wat fruit.

Gereisd met partner in september 2010

Gewoon, niks meer

Filip Arryn
11-8-2010

Om het park te bezoeken is dit het ideale hotel, omwille van de nabijheid.

Het hotel ligt redelijk ver buiten het dorp, dus het is misschien iets minder aangewezen als je geen huurwagen hebt.

Het is helemaal gebouwd met hout. Dat biedt een gezellige sfeer, maar wil ook zeggen dat alles nogals luidruchtig is. (tijdens de hevige regenbuien konden wij de slaap niet vatten).

De maaltijden waren ok, maar niet meer. Wij vonden het leuk (en eigenlijk ook beter) als we eens konden gaan eten in het dorp (lekkere pizzeria!)

Monteverde was heel mooi, maar na 2, 3 dagen hadden wij het daar wel gezien en de vele regen en nevel begon na een tijdje op ons gemoed te werken...

Gereisd met partner in juli 2010

Goed hotel

Bart
10-7-2010

In januari 2010 hier geweest tijdens een rondreis Costa Rica. Monteverde is een mooie omgeving, maar het kan ook erg nat zijn, zoals wij hebben ondervonden. De weg naar Monteverde is inderdaad niet altijd even goed en zeker het laatste stuk naar dit hotel.

Het hotel zelf oogt mooi. De buitenkant is geheel van hout. Ook de receptie en de bar, wat een leuke sfeer geeft. Het personeel is erg vriendelijk, maakt graag een praatje met je en biedt een kijkje in het leven van de Costa Ricaan. Het eten was goed en de kamers waren ok. Beetje donker, en bij ons zat er in het hout op de vloer 1 beschadiging, waaraan we onze sokken openhaalden. Dat erbuiten gelaten was het een goed hotel. Als ik Monteverde opnieuw zou bezoeken zou ik dit hotel weer nemen.

Op het Selvatura Park is genoeg te doen, maar bekijk ook de kleinere andere organisaties. Wij gingen een nachthike doen (voor middernacht ben je terug hoor), wat echt heel mooi was!

Gereisd met vrienden in januari 2010

mooie ligging, mooie uitvalsbasis

Jack
9-5-2010

Wij hebben van 10/4/2010 t/m 6/5/2010, met huurauto, door CR gestrokken. Ook Trapp bezocht. Wij kwamen vanuit Arenal en de weg er naartoe was leuk. Onverhard en mooie uitzichten. Monteverde is een heel mooi natuurgebied en daar ligt Trapp middenin. Het deed mij een beetje aan een Oostenrijk hotel denken. (geen Sissy gevonden). Kamers zijn eenvoudig maar het uitzicht is leuk. Wel (kort zicht ivm bomen en wolken). Het hotel licht bij de ingang van het park Monteverde en een tocht door dit park met gids is zeker de moeite waard. Ook hebben wij de hanging bridges gedaan en deze waren zeer gaaf. Is eigenlijk qua natuur leuker dan een Skytrek. Je ziet er meer en kunt er op je gemak doorheen lopen. (Skytrek is zéker ook de moeite waard, maar is meer voor de kick). Hotel op zich is niet bijzonder, maar okay daar is de ligging ook niet naar. Eten is redelijk, al vond ik het ontbijt karig. Maar het is genoeg. Bezoek zeker het dorp eens, vooral restaurant The Tree House is gaaf (boom in midden)

Gereisd met partner in april 2010
2008

Goed hotel

Marlies
13-9-2008

Ik ben van 23-8 t/m 10-9 in Costa Rica geweest samen met een vriendin. Echt een geweldig land.

Dit hotel is mooi (als je een gardenview kamer hebt), het eten is goed. Helaas wel een slechte weg er naartoe. Het hotel ligt dichtbij de ingang van het national park, maar verder weg van het dorpje. De Trek Tour (canopy-tour) is een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2008

Goed hotel wat overigens wel ver van de bewoonde wereld af ligt en alleen te bereiken is via een keien pad. Maar een kwartiertje lopen naar het Nat. park is natuurlijk weer een pluspunt. En ach,...een taxi naar het dorp kost ook weinig, dus niet zeuren. Het ligt op 1500 mtr hoogte en het kan er flink waaien zoals wij ondervonden in maart 2008. Dat maakte de kamers wel een beetje fris.

Trapp Family Lodge: een goed hotel, lekker eten en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in april 2008

2007

Leuk'wintersporthotel'

mary smits
20-12-2007

Leuk'wintersporthotel'. Dicht bij park, te ver van stadje. Vijf km. lijkt niet ver, maar over zo'n weg....

Grote kamers met heel veel hout. Lekker eten.

Gereisd met partner in december 2007

Zeer afgelegen hotel met grote mooie kamers. Het hout werkt door de hoge vochtigheidsgraad, dus je hoorde heel de dag en nacht door gekraak van hout. Het eten en de service was goed. Ik zou er niet langer dan 2 nachten blijven. Leuke tip: hanging bridges, als je niet te veel last van hoogtevrees hebt!

Gereisd met partner in oktober 2005
2005

Goed, maar afgelegen hotel

Cees-Magda
4-8-2005

Goed, maar afgelegen hotel. Inrichting is keurig en verzorgd. Eten is een vast menu waar je voor moet reserveren. Redelijk.

Gereisd anders in augustus 2005

Mooi hotel met ruime kamers

Caroline Kars
30-3-2005

Mooi hotel met ruime kamers. De ligging is prachtig. De weg naar Monteverde is heel erg slecht je hebt echt een 4 x 4 auto nodig. Dit hotel is het laatste hotel voor de ingang van het national park. De eigenaars en de mensen die er werken zijn heel vriendelijk. Echt een aanrader als je eigen vervoer hebt.

Gereisd anders in maart 2005

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trapp Family Lodge in Monteverde Cloudforest Preserve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trapp Family Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.