Monteverde Cloudforest Preserve

We hebben een aantal aanbieders voor Monteverde Cloudforest Preserve voor je op een rij gezet:

Reviews over Monteverde Cloudforest Preserve

Mooi gelegen

nancy_van_rooij,
    2-8-2014

Lag erg mooi. Leuk opgezet complex met weinig kamers. Eigen Canopy Tour (de oudste van Costa Rica); een geweldige belevenis. Eten was niet subliem, maar prima.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Prima hotel met mooie kamers

Martin,
    27-8-2013

Het hotel ligt een stukje buiten het dorp, richting Monteverde Reserve en Curi Cancha. We hadden een deluxe kamer geboekt, maar deze bleek overboekt. In eerste instantie kregen we een duurdere kamer aangeboden tegen deze duurdere prijs. Toen ik dat aangaf werd dat snel hersteld tegen het tarief van de kamer die we geboekt hadden. Later hebben we zelfs ons verblijf nog verlengd in die duurdere kamer tegen het goedkopere tarief.

Ontbijt was prima, ook 1x gedineerd, ook dit was erg lekker maar wel wat duurder dan we gewend waren in CR. Verder een aantal excursies geregeld (o.a. wandeling in Curi Cancha, dit was erg de moeite waard).

Gereisd met partner in maart 2013

Prima lodge, fantastisch gelegen

M derks,
    15-8-2013

De lodge ligt redelijk afgelegen. De toegangsweg is lang en je kan niet even snel het dorpje in. Daar staat een fantastisch mooie natuur tegenover.

Mooie wandelpaden door het nevelwoud en je zit midden het gebied van de Bellbird die een fraai geluid maakt dat doorklinkt tussen de bomen.

Het eten is prima, mooi uitzicht vanuit het restaurant en behulpzaam personeel.

De kamer is schoon en comfortabel. Geen luxe maar alles is aanwezig.

In de omgeving is het prachtig wandelen, en natuurlijk sky trek/tram/bridge in het nevelwoud.

Nachtwandeling bij de lodge met gids was spectaculair. In het aardedonker bij het minimale licht van een klein zaklampje samen met de (engels sprekende) gids de jungle in! Grote vogelspinnen, reuze wandelende takken, cicaden, kikkertjes, het was echt een belevenis.

Voor kinderen geen directe aanrader. Er zijn weinig voorzieningen voor kleintjes.

Gereisd met partner in juni 2013

fantastisch!

Rene,
    5-5-2012

Wij verbleven hier 3 dagen. De reis ernaar toe was al beleving op zich. De lodge zelf was fantastisch, midden in de natuur. Direct naast het hotel starte een spektaculaire canopy tour.

Vanaf het hotel waren een aantal eenvoudige routes uitgezet door de natuur, veel wilde dieren gezien. De lodges waren netjes en ruim opgezet. Het eten in het restaurant was ook erg goed!

Gereisd met partner in augustus 2011

prachtig hotel met schiterende tuin

heer Zuijdwijk,
    29-3-2012

zeer rustig gelegen hotel, in de buurt

van het nationale park. Absolute aanrader!

Gereisd met partner in maart 2012
Monteverde Cloudforest Preserve scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews