Monteverde

Reviews over Monteverde

nat, maar geweldig

JP,
    5-9-2016

In Monteverde ga je nat worden. Het regent niet echt, het is meer nevel en druilregen. Constant regenbogen is hier een zeer mooi resultaat van. Het stadje beidt niet zoveel, wat geldautomaten, restaurantjes, winkeltjes, een kofiehuis ( Costaricaanse koffie = erg goed ), een lokale bakker met heerlijke specialiteiten, en het tree-house, een bar gebouwd in de toppen van een boom. Speciaal, gezellig. De begeleide nachttour door het woud is een aanrader, in uw hotel kunnen ze daarover uitleg geven. Verblijf er 2 nachten, dan heb je tijd om alles tot u te laten doordringen. Maar dan heb je het ook wel gezien, er is nog zeer veel meer te ontdekken in Costa Rica.

Gereisd met partner in februari 2016

Een heel avontuur

Lieke de Lange,
    8-4-2014

Prachtige bestemming maar je bent wel een heel eind onderweg. Ook de weg ernaar toe is een heel avontuur, geen asfalt maar kilometers lange weg met dikke stenen en flinke kuilen. Maar eenmaal aangekomen is het adembenemend mooi. Groen en mystiek. Prachtig! Voor het leuke uitgaansleven moet je er niet heen maar de natuur en omgeving maakt echt alles goed.

Gereisd met partner in oktober 2013

voor het mooie park

Conny,
    25-10-2012

Naar Monteverde ga je natuurlijk voor een bezoek aan het prachtige nevelwoud. In het dorp Monteverde/Santa Elena vind je een klein serpentarium en een orchideeentuin. Die tuin moet je beslist bezoeken als je van orchideeen houdt. Je ziet er vele soorten, zowel grote als miniscuul kleine soorten die je met een loupe moet bekijken.

Gereisd met vrienden in maart 2007

Prachtig !

Monique Nijs,
    4-5-2012

Het nevelwoud Monteverde is prachtig. we liepen dertig meter hoog over de hangbruggen. Kolibrie tuin en bezoekerscentum en ik dacht ook een vlindertuin.Doen wanneer je in Costa Riva bent. Wel via onverharde weg naar deze omgeving

Gereisd met vrienden in april 2011

Mooie natuur en veel adventure mogelijkheden

Roel,
    21-3-2012

Selva park en monteverde park heel mooi. Hangbruggen vonden wij veel geld voor wat je ervoor krijgt. Maar wij hadden dan ook al hangbruggen gedaan in park Sarapiqui.

Canopy tour was helemaal the bomb!

Gereisd met vrienden in maart 2012
Monteverde scoort een 8,2 uit 10, op basis van 39 reviews