Hotel Villa teca

17 reviews over Hotel Villa teca in het Nederlands

Goed hotel

maud
7-2-2013

Leuke kamers, alleen te gehorig. Mooie zwembaden en lekker eten. Een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2013

heerlijke plek

Conny
13-4-2012

Rustig gelegen hotel met mooie kamers met airco en koelkastje en terras. Lekker zwembad, gezellige bar en goed restaurant.

Gereisd met vrienden in maart 2007

Kamers gelegen in mooie natuur

Roel
23-3-2012

Hotel is gelegen in mooie natuur. Het park is wel heuvelachtig, dus als je lager gelegen kamers hebt is het even stukje sjouwen met de koffers. Al wilde bij ons ook wel iemand van het hotel daarmee helpen. We hebben nergens in Costa Rica zoveel dieren bij elkaar gespot dan vanuit het terras van onze kamer. Leguanen/apen/luiaarden/vogels en super mooie vuurvliegjes. Er is een fijn zwembad en je hebt koelkast en airco op de kamer. Gratis wifi heb je rondom de receptie van het hotel. Omdat wij hier met groepsreis zaten en ook nog een andere NL groepsreis hier zat hebben we gezamenlijke BBQ gedaan. Georganiseerd vanuit het hotel. Dit was met 18 dollar voor paar stukjes taai vlees erg duur betaald. Verder prima verblijf hier gehad.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Zeer mooi hotel

Annemieke Slingerland
27-7-2011

Mooi opgezet hotel, met losse gebouwen waarin 3 a 4 hotelkamers zaten. Zeer mooie natuur rondom de huisjes. Heel mooi en schoon zwembad. Vriendelijke mensen en normaal lekker eten. In de buurt een aantal lekkere restaurants. Bushalte op 100 meter afstand, waarmee je zo naar de grote plaatsen kon. Internet vlak bij te doen. Echt Pura Vida

Gereisd met partner in januari 2011

De huisjes van dit hotel zijn verouderd. We hadden een paar kakkerlakken in de kamer. Het douchewater liep niet goed weg. Ontbijt is zeer karig. Toen wij extra brood vroegen werd dit in rekening gebracht (dit was in de andere hotels niet het geval) 5 Dollar voor een paar sneetjes brood extra! Personeel is zeer onvriendelijk.

Het park Manuel Antonio is erg mooi, je kunt er veel dieren zien. Neem een gids mee, zij kunnen je veel vertellen over de planten en de dieren en zien (met telescoop) meer dan je zelf zou zien.

Gereisd met vrienden in februari 2011

Geweldige locatie

Sydney
11-9-2010

Leuke eenvoudige kleine huisjes.

Goed restaurant,de "mahi mahi" is een echte aanrader

Goede busverbinding naar het national park,waar je prachtige wandeltochten kan maken.

Gereisd met vrienden in januari 2005

super plek

Georgette
27-1-2010

Lodges zijn niet groot maar wel goed. Huisjes zijn verdeeld op een berg. Dit is erg grappig. Overal trappetjes. Zwembad is heerlijk. Kan je echt lekker uitrusten. En genieten van de aapjes,papegaaien en vlinders om je heen. Verbinding naar het centrum gaat per lijnbus of taxi. Is heel goed te doen. Het natuurpark is ook schitterend mooi!

Gereisd met vrienden in november 2004

Leuke lodge

Wilma
15-6-2009

Mooi aangelegde lodge tegen de heuvel. Door de ligging lijkt het net een parkje met 2-onder-1 kap huisjes. Wel erg gehorig, maar goede kamers. Lekker zwembad, groot en met goede ligbedden. Het restaurant is open en kijkt uit over de lodge. Het eten is goed, bij het ontbijt op aanvraag gewoon een spiegelei in plaats van roerei. Vriendelijk personeel dat altijd voor de gasten klaar staat.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Mooie accommodatie

Thea Beljaars
5-1-2009

Het woord villa moet genuanceerd worden. De "villa" is verdeeld in twee accommodaties. Let wel op dat je een villa krijgt zonder tussendeur. Anders is het (nog) gehoriger en hoor je de buren zelfs snurken. Het uitzicht is prachtig op de jungletuin. Op de daken zitten leguanen. Apen springen en regelmatig rond. Wanneer je in avond gaat eten is de kans groot dat je wasberen ziet, die de vuilnisbak van de keuken komen plunderen. Een prima accomodatie om heerlijk tot rust te komen en te genieten van al het moois dat Costa Rica te bieden heeft.

Gereisd met partner in december 2008
2008

Eén minpuntje: de papegaaien maken je iets te vroeg wakker

melbethion
20-6-2008

Eén minpuntje: de papegaaien maken je iets te vroeg wakker

Gereisd anders in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa teca in Manuel Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa teca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.