Hotel Si Como No

7 reviews over Hotel Si Como No in het Nederlands

Paradijs op aarde

Michiel & Marjolein
2-8-2011

Zorg dat je in kamer 35 komt, een prachtig uitzicht op de pacific, daarnaast komt de natuur erg dichtbij. De laatste dag 2 toekans gezien in een boom op tien meter afstand vanaf ons balkon, wasbeertjes etc echt een mooie plek, met goede faciliteiten tegen een redelijke prijs. Het ontbijt was echt om nooit meer te vergeten. Zwembaden zijn in orde.

Gereisd met partner in juli 2011

Een paradijs met prachtig uitzicht

Stijn
24-7-2011

Si Como No ligt prachtig op een heuvel. Het is zo aangelegd dat je overal mooi uitzicht op zee hebt, maar tegelijkertijd veel privacy hebt door de mooi aangelegde tropische begroeiing. Het hotel heeft twee mooie zwembaden (een alleen voor volwassenen en een ook voor kinderen, met een leuke glijbaan). Er is ook een familievriendelijk grillrestaurant en een wat luxer restaurant, beiden met heerlijk eten. Het ontbijt was het beste dat we tijdens onze reis hebben gehad. De kamers zelf zijn netjes, met mooi uitzicht, maar vielen toch wat tegen gezien de prijs en de rest van de voorzieningen. We hadden twee junior suites die sterk verschilden. De ene was een niet al te grote standaardkamer met twee bedden en een mooi balkon. De andere een mini-appartement met keukentje, maar een onhandige indeling met de badkamer ver van de slaapkamer en geen fatsoenlijke zitplaatsen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Hoog kwalitatief eco hotel met alle luxe!

Mark de Beij
12-11-2009

Prima hotel, mooie kamer, schitterend uitzicht (zee, aapjes, natuur). Heerlijke tijd gehad. Excursies en activiteiten via het hotel geregeld. Geweldig om te surfen. Tour door het Manuel Antonio Park is een aanrader(schitterend strand). Het eigen natuurpark van het hotel is ook klaar. Eén van de weinige hotels in Costa Rica met 5 leaves wat inhoud dat zij de hoogste duurzaamheid hebben. Wij gaan er zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in november 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Si Como No voor je op een rij gezet:

goed hotel maar erg prijzig

annette
25-3-2009

ligging prima,shuttlebus naar het strand en bushalte voor de deur.mooi zeezicht,geen t.v. hadden luxe kamer,maar vond de kamer maar heel gewoon.goed ontbijt,maar kamer veel te duur voor wat je krijgt.wel nat.park bezoeken,veel wild gezien,catamaran sunset tour aanrader, veel dolfijnen gezien

Gereisd met partner in februari 2009
2007

Erg mooi gelegen en perfect onderhouden hotel. Alles erop en eraan. Wij hebben hier super genoten de laatste 5 dagen als afsluiting van onze rondtrek-vakantie door Costa Rica. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2007
2005

Prima hotel dat precies past in het eco-toerisme waar Costa Rica goed mee bezig is. Eigenaar Jim is vriendelijk voor klanten en personeel en dat straalt van het personeel af. Verder prima ligging en prachtig uitzicht over de zee. Jim is ook bezig met een vlindertuin, walking trails en een alligatorpark wat zeker de moeite waars is om eens te bekijken!

Gereisd anders in december 2005

2004

Aardig hotel

Rachèle
19-8-2004

Aardig hotel. Boek wel voor een luxere categorie kamer, de standaard kamers zijn erg basic van inrichting. 2 gezellige restaurants, 1 vis en een lokale specialiteiten. Veel hoogteverschillen. 5 minuutjes per auto naar ingang Manuel Antonio.

Gereisd anders in augustus 2004

We hebben een aantal aanbieders voor Si Como No voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Si Como No in Manuel Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Si Como No zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.