Hotel Playa Espadilla

5 reviews over Hotel Playa Espadilla in het Nederlands

goed

iris_sproet
23-1-2011

We verbleven in Cabins Espadilla.

Fijne kamer met keukenblok en airco.

Een klein stukje lopen naar het centrum.

Lekker zwembad,parkeerplek.

Tegen 17:00 kwamen altijd de aapjes(doodshoofdaapjes)

uit de jungle aan de overkant van de straat rondhangen en

gingen daarna in het centrum bij de bar rondhangen haha.

Gereisd met partner in januari 2011

Dichtbij strand en Nationale Park

Bas B.
18-10-2009

Amerikaans ingesteld hotel dichtbij het strand en het Nationale Park Manuel Antonio. De mensen zijn erg vriendelijk en dienstverlenend. Ruime kamers met 2x 2-persoonsbed en prima sanitair. Mooi zwembad en goed eten. Alles op loopafstand en buiten de drukte van het stadje.

Gereisd met partner in oktober 2009

dichtbij ingang Nationaal Park Manuel Antonio

Edwin Penterman
25-8-2009

Zeer dichtbij de ingang. Ook de reden dat we voor deze accomodatie hadden gekozen. Manuel Antonio NP is echter wel zeer toeristisch. het is een van de bekendste en meest bezochte van alle nationale parken. De reden is waarschijnlijk omdat het redelijk klein is zodat de luie amerikanen in zo kort mogelijk tijd, met zo min mogelijk lopen en inspanning 'alles' kunnen zien. Wij vonden dit een van de minst mooie parken vanwege de massale bezoekers. Zeer toeristisch en niet eens bijzonder. Het hotel is een goede uitvalsbasis om het parkt te bezoeken. het eten is goed.

Gereisd met partner in februari 2009

mooie plek

merijn
30-6-2009

De drukste plek waar we hebben gezeten tijdens de rondreis, maar een prima afsluiter, toeristischer, maar niet overdreven. Het hotel ligt 2 minuten lopen vanaf het park, prima dus en er behoort een stuk park bij het hotel waar je ook kunt wandelen vanuit je hotel.

Een net hotel, schoon, bijzonder ruime, voor ons, luxe kamer met keuken inclusief apparatuur. Er zaten alleen Amerikanen in het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009
2008

Ruime kamer (17) met 2 prima bedden

Raymond Jorna
13-1-2008

Ruime kamer (17) met 2 prima bedden. Zitje binnen en buiten, prima douche, kluis, airco en tv. Hotel heeft een prima laundry en alles ziet er zeer verzorgd, netjes en schoon uit. Ondanks dat er geen koffiezetter en minibar aanwezig zijn toch zeker een aanrader. Hotel ligt vlakbij het park, strand en restaurantjes.

Gereisd met partner in december 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Espadilla voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Playa Espadilla in Manuel Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Playa Espadilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.