Hotel Parador Resort & Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Parador Resort & Spa voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Parador Resort & Spa

• 10Valentijn Kuperus09-02-2007

Wij kwamen bij toeval bij dit hotel terecht, en daar zijn we erg blij om! Wat een prachtig hotel! Het straalt echt een soort luxe uit waar we hier nog wat van kunnen leren! Vanuit de "infinity pool" heb je een prachtig uitzicht over de baai van Manuel Antonio, en als je geluk hebt, zie je dolfijnen in het water! Wat je in ieder geval ziet, zijn de apen en neusbeertjes die veel vertegenwoordigd zijn rondom dit hotel! De tortillachips met guacamole uit het restaurant zijn ook zeer aan te bevelen voor tijdens een lekker drankje aan het zwembad! Eén klein nadeeltje: de weg naar het hotel toe is een beetje moeilijk begaanbaar, maar met een 4WD is dit geen probleem!

Familie

• 9Tom Bodde02-12-2006

Schitterend uitzicht over de Grote Oceaan. Heerlijke kamers en magnifiek uitzicht tijdens het ontbijt vanaf het terras. Prima health en spa mogelijkheden. Ga 's avonds ook eens naar het feest beneden op het prachtige strand van Manuel Antonio. Latijns Amerikaanser kan bijna niet. Let echter wel op: Na 2:00 kan het temperament omslaan in agressie...

• 9Jochem17-08-2006

prachtige ligging, mooi zwembad. de weg er naartoe is een beetje slecht maar dat is in heel costa rica het geval dus dat maakt niet uit. verder mooi goed beveiligt strandje dichtbij, waar niet al te veel mensen komen. oftwel puur genieten

Familie

• 7Henk & Wim14-08-2005

Prachtig uitzicht vanaf restaurant. Kamer die we hadden aan de "achterkant" deed wat triest aan(donker). Pas op als je buiten op terras zit en je laat wat spullen op de tafel liggen, het wordt gestolen!! Niet door mensen maar door de vele apen!! Wel leuk gezicht. Natuurpark in Manual Antonio was een tegenvaller. Veel te veel touristen, wilde dieren blijven dan ook weg. Geen aap en leguaan gezien, maar genoeg rond het hotel. 's Avonds een eindje wandelen is er niet bij. Je zit echt opgesloten. Voor de rustzoekers een aanrader. Ontbijt was prima met een gigantisch rustgevend uitzicht over de zee. Het hotel ligt nogal hoog en afgelegen.

• 10Cees-Magda04-08-2005

Ter afsluiting van onze rondreis hier 10 dagen gelogeerd. Geweldig maar een auto is echt nodig! Kamers, tuin en zwembad zijn prachtig. Meeste kamers hebben geen zeezicht maar het restaurant wel. Personeel is erg aardig.

• 10Valentijn30-05-2005

We hebben hier, ter afsluiting van onze vakantie, 7 dagen in de presidentiële suite gelogeerd. Het was een tophotel! De service goed, het eten goed, de voorzieningen goed, enz. Alleen de bereikbaarheid was wat minder. Maar met een fatsoenlijke 4WD was het goed te bereiken! Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9vivian27-02-2005

Wij zijn hier vorig jaar de laatste 4 dagen van onze vakantie geweest. Wij vonden het een mooi opgezet hotel met een prachtig uitzicht en vriendelijk personeel. Iets wat afgelegen, maar met auto goed te doen. dit is gewoon genieten.

vivian

• 7Rachèle19-08-2004

Persoonlijk vond ik het een oubollig zooitje met al die harnassen en schilderijen. Zwembad er mooi, vooral het nieuwe. Vriendelijk personeel, aan de receptie gevraagd om een rondleiding ivm werk op reisburo. Erg afgelegen.Hou zelf van minder massale hotels.

• 9Anoek Forkink21-07-2004

Een prachtig gelegen hotel waar je heerlijk tot rust kunt komen (ondanks dat er werkzaamheden waren). Het personeel wil veel voor je regelen en je kunt er vele verschillende excursies doen. Het is een aanrader!!!

• 9Ronald en Lomee20-05-2004

Een prachtig gelegen hotel. De bereikbaarheid is wat minder, maar ach een taxi naar bijvoorbeeld quepos is niet zo duur. En er is een gratis shuttle bus naar het nat. park Manuel Antonio

3 tips over Hotel Parador Resort & Spa

• Rene, 23-11-2011

Het hotel is niet goedkoop, maar wij hebben het hotel vooraf in NL geboekt via de touroperator en dat scheelde aanzienlijk (wij blijven hollanders he).

• Bakker, 24-04-2012

ga in Costa rica nooit op1 plaats, dit hotel is prachtig echt maar doe het op weg naar drake meenemen, want het grote del van Costa rica is anders dan hier

• Erik & Inge, 23-10-2011

Als je in september,oktober, november gaat. Sta dan eens vroeg op (5.30 u ) want vanaf die tijd tot ongeveer 7.30u is er kand dat je de blauwvinvis ziet in de zee.

Prima restaurant zeker een aanrader.

0 vragen over Hotel Parador Resort & Spa

• VerzorgingHalfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages