FamiliehotelWeer vandaag32°23°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Parador Resort & Spa voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Parador Resort & Spa in het Nederlands

was een leuk hotel

anik
8-3-2010

Wij waren hier in juni 2009, leuk hotel mooie ligging, eten was ok. plaatsje was wel heel toeristisch. Ons laatste hotel van een mooie rondreis door costa rica

Gereisd Met partner in maart 2010

mooi maar saai

marian
24-1-2010

mooi hotel met een slechte weg ernaartoe deze word dit jaar verbeterd, is een sjieke poppenkast wel alles goed. de omgeving is niet echt de costa rica bestemming meer, het is de toeristen versie van een nationaal park, als je gaat wandelen in het park struikel je over de badgasten ook op avontuur zijn, het is wel mooi maar voor costa rica begrippen druk. de enige aanrader is de mangrove tour in de ochtend, als je geluk hebt is deze rustig.

Gereisd Met partner in januari 2010

Super mooi luxe hotel

Jeroen & Sabine
23-7-2009

Wij zijn hier in oktober 2008 geweest, voor 3 nachten. Het is echt een geweldig mooi resort. Wij hebben geslapen in een "junge-room", dit is een luxe kamer met 2 kingsize bedden met uitzicht op de Costaricaanse wildlife. Wij hadden dit hotel niet van te voren geboekt en kwamen hier dus op de bonnefooi. De weg vanaf de hoofdweg naar het hotel is een enorm slechte hobbelweg, waardoor wij dachten verkeerd te zitten, dit is toch geen weg naar zo'n mooi resort. Maar dat was het dus wel. Wij vonden het hotel best prijzig (rond de 175 USD), maar je krijgt zeker waar voor je geld. Bij aankomst kregen we een welkomstdrankje, altijd een leuke binnenkomer! Gratis internet, ontbijt was super uitgebreid en erg smakelijk. Diner in het hotel was chique, maar erg prijzig. Volgende avond hebben we in het dorp gegeten, bij restaurant "El Avion"(=vliegtuig). Dit was erg goed en veel goedkoper. Het privé strand is mooi, maar niet echt comfortabel om op te liggen. Al met al een geweldig resort!!

Gereisd Met partner in oktober 2008

2008

Prachtig uitzicht,maar erg afgelegen

Angelique
11-11-2008

Mooi hotel,prachtig uitzicht.Goede ruime kamers met 2 heerlijk grote 2-persoons bedden.Zwembad is schitterend en het eten bij het zwembad is prima.Het restaurant vonden wij behoorlijk prijzig.Met een taxi 's avonds naar het centrum is goed te doen. Ontbijt is één van het beste dat ik ooit in Costa-rica heb gehad! Vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in september 2008

supermooie omgeving

monique
26-10-2008

de weg er naar toe is erg slecht en we dachten het zal wel niet veel voorstellen, maar helemaal bovenaan de top wachten ons echt een verrassing. we werden ontvangen met een welkomstdrankje, supermooi zwembad met superuitzicht over de zee, bloemen, tropische vogels. echt super!

Gereisd Met partner in mei 2008

Luxe met een prachtig uitzicht

Marlies
13-9-2008

Ik ben van 23-8 t/m 10-9 in Costa Rica geweest samen met een vriendin. Echt een geweldig land. El Parador is een luxe hotel met eenvoudige kamers. Het eten is er goed, maar ik vond de kaart redelijk beperkt. Het personeel is geweldig. Super uitzicht vanuit de zwembaden. Het strandje is wat minder, dan zou ik naar het NP park gaan want dat strand is prachtig. De shuttle-bus is ideaal. Weg naar het hotel is slecht vanaf het dorpje.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 13 2008 20:02:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Presidential Suite :)

Tessa Harkema
3-8-2008

Bij aankomst in dit hotel kregen we te horen dat we de beste suite kregen in plaats van twee normale kamers. Het hotel is zeer mooi. Er is gratis interente, het eerste half uur althans, en ze hebben 3 prachtige zwembaden, waarvan een uitgerust is met een poolbar, en een alleen toegangkelijk is voor volwassenen.

Het eten in de twee restaurants erbij is zeer goed. Ook voor vegetariers is er genoeg te krijgen. voor restaurant el quichot (ofzo) moet je reserveren, terwijl dit wel het goedkoopste is.

een andere tip is het restaurant aan het zwembad, een hamburger komt al snel met een groot bord friet en een portie friet kunnen eigenlijk twee mensen van eten.

het personeel is erg attent, de man bij de handdoekenbalie spreekt nederlands. erg leuk. zorg wel dat je geen water of snacks bij het bijgelegen winkeltje hoeft te kopen, voor een zak chip betaal je $6 en voor ene bus pringles al $3.

al met al een top hotel, erg vriendelijke bellboy ook.

Gereisd Familie in juli 2008

Heel mooi hotel, bestaande uit verschillende gebouwen

Y. Wijbrands
25-5-2008

Heel mooi hotel, bestaande uit verschillende gebouwen. Erg afgelegen van de bewoonde wereld (via een erg slechte weg, behoorlijk steil laatste stuk). Heerlijk zwembad met een prachtige ligging en een poolbar met uitmuntende barkeepers. Zeer vriendelijk personeel en je kunt er heel behoorlijk met Engels terecht. Internet-ruimte met 3 computers. Restaurant heeft een beetje 'opgeprikte' sfeer (wel lekker buiten eten) en te druk-doenerig personeel maar de bedoelingen zijn altijd goed. Je moet niet slecht ter been zijn; oplopende paden en trappen! Maak ook vooral gebruik van de Spa; heerlijk!

Gereisd Met partner in mei 2008
2007

Prachtige ligging, super fijn zwembad en een leuke weg er

René en Anouk
17-10-2007

Prachtige ligging, super fijn zwembad en een leuke weg er naar toe! Als je maar 4wd hebt en goede remmen. Leuke stijl (middeleeuws). Wij waren in het regenseizoen, dus de toer door het NP Manuel Antonio was erg goed en leuk. Lekker gegeten ´s avonds en het ontbijt was ook goed. Zeker de 4 sterren waard, kamers netjes, maar eenvoudig.

Gereisd Met partner in oktober 2007

Prima hotel

Tjeerd Anema
12-8-2007

Prima hotel. We hebben er vijf nachten geslapen... Wat hoger prijspeil dan elders, maar daar krijg je dan ook wel wat voor! Inrichting is wat typisch met die semi-ridderspullen. Wel heel goed personeel, prima eten en een heerlijk luxe-gevoel!

Gereisd Familie in augustus 2007

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën
  • BuitensportenHiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen, Buiten, Gras, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parador Resort & Spa in Manuel Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parador Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.