KinderhotelWeer vandaag32°24°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Parador Resort & Spa voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Parador Resort & Spa in het Nederlands

2006

Schitterend uitzicht over de Grote Oceaan

Tom Bodde
2-12-2006

Schitterend uitzicht over de Grote Oceaan. Heerlijke kamers en magnifiek uitzicht tijdens het ontbijt vanaf het terras. Prima health en spa mogelijkheden. Ga 's avonds ook eens naar het feest beneden op het prachtige strand van Manuel Antonio. Latijns Amerikaanser kan bijna niet. Let echter wel op: Na 2:00 kan het temperament omslaan in agressie...

Gereisd Anders in december 2006
2005

Prachtig uitzicht vanaf restaurant

Henk & Wim
14-8-2005

Prachtig uitzicht vanaf restaurant. Kamer die we hadden aan de "achterkant" deed wat triest aan(donker). Pas op als je buiten op terras zit en je laat wat spullen op de tafel liggen, het wordt gestolen!! Niet door mensen maar door de vele apen!! Wel leuk gezicht. Natuurpark in Manual Antonio was een tegenvaller. Veel te veel touristen, wilde dieren blijven dan ook weg. Geen aap en leguaan gezien, maar genoeg rond het hotel. 's Avonds een eindje wandelen is er niet bij. Je zit echt opgesloten. Voor de rustzoekers een aanrader. Ontbijt was prima met een gigantisch rustgevend uitzicht over de zee. Het hotel ligt nogal hoog en afgelegen.

Gereisd Anders in augustus 2005

Ter afsluiting van onze rondreis hier 10 dagen gelogeerd

Cees-Magda
4-8-2005

Ter afsluiting van onze rondreis hier 10 dagen gelogeerd. Geweldig maar een auto is echt nodig! Kamers, tuin en zwembad zijn prachtig. Meeste kamers hebben geen zeezicht maar het restaurant wel. Personeel is erg aardig.

Gereisd Anders in Thu Aug 04 2005 19:36:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben hier, ter afsluiting van onze vakantie, 7 dagen

Valentijn
30-5-2005

We hebben hier, ter afsluiting van onze vakantie, 7 dagen in de presidentiële suite gelogeerd. Het was een tophotel! De service goed, het eten goed, de voorzieningen goed, enz. Alleen de bereikbaarheid was wat minder. Maar met een fatsoenlijke 4WD was het goed te bereiken! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Anders in mei 2005

Wij zijn hier vorig jaar de laatste 4 dagen van onze Wij

vivian
27-2-2005

Wij zijn hier vorig jaar de laatste 4 dagen van onze vakantie geweest. Wij vonden het een mooi opgezet hotel met een prachtig uitzicht en vriendelijk personeel. Iets wat afgelegen, maar met auto goed te doen. dit is gewoon genieten.

vivian

Gereisd Anders in februari 2005
2004

Persoonlijk vond ik het een oubollig zooitje met al die en

Rachèle
19-8-2004

Persoonlijk vond ik het een oubollig zooitje met al die harnassen en schilderijen. Zwembad er mooi, vooral het nieuwe. Vriendelijk personeel, aan de receptie gevraagd om een rondleiding ivm werk op reisburo. Erg afgelegen.Hou zelf van minder massale hotels.

Gereisd Anders in Thu Aug 19 2004 20:46:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een prachtig gelegen hotel waar je heerlijk tot rust kunt

Anoek Forkink
21-7-2004

Een prachtig gelegen hotel waar je heerlijk tot rust kunt komen (ondanks dat er werkzaamheden waren). Het personeel wil veel voor je regelen en je kunt er vele verschillende excursies doen. Het is een aanrader!!!

Gereisd Anders in juli 2004

Een prachtig gelegen hotel

Ronald en Lomee
20-5-2004

Een prachtig gelegen hotel. De bereikbaarheid is wat minder, maar ach een taxi naar bijvoorbeeld quepos is niet zo duur. En er is een gratis shuttle bus naar het nat. park Manuel Antonio

Gereisd Anders in mei 2004

Ligt aan het einde van hobbelige keienweg, Vanaf de met 10

Piglet
5-1-2004

Ligt aan het einde van hobbelige keienweg, Vanaf de hoofdweg met auto (terreinwagen angeraden)zeker 10 minuten steile weg. hetzelfde geldt voor het strand. Zou een rustig hotel kunnen zijn waren het niet dat er werkzaamheden verricht werden. Niet echt prettig! Ver van het dorp Quepos, strand of hoofdweg. Wij waren wel helemaal fan van "het draakje" wat er losliep. Prachtig uitzicht over baai vanuit het zwembad en restautant. Restaurant vonden wij ook wat minder heel "massaal voer" al deden ze hun best overdag was het wel lekker. We kozen dan ook voor eten buiten Barba Roja en The grand Escape.

Gereisd Anders in januari 2004

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën
  • BuitensportenHiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen, Buiten, Gras, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parador Resort & Spa in Manuel Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parador Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.