FamiliehotelWeer vandaag29°22°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Parador Resort & Spa voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Parador Resort & Spa in het Nederlands

Mooi hotel

Mark
25-5-2011

Onze rondreis door Costa rica afgesloten in dit hotel. Erg prachtig en een bijzonder mooi uitzicht over de stille oceaan. Hotel is met auto prima te bereiken en verder ligt het park Manuel Antonio erg dichtbij. En hier is een werkelijk prachtige natuur te zien. Daarbij is het strand daar adembenemend mooi. Aan de rand van het strand lagen toen wij er waren verscheidene leguanen. De kamers en eten in het hotel zijn meer dan goed.

Gereisd Met vrienden in Tue Apr 01 2003 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Luxe met een prachtig uitzicht

Marlies
13-9-2008

Ik ben van 23-8 t/m 10-9 in Costa Rica geweest samen met een vriendin. Echt een geweldig land. El Parador is een luxe hotel met eenvoudige kamers. Het eten is er goed, maar ik vond de kaart redelijk beperkt. Het personeel is geweldig. Super uitzicht vanuit de zwembaden. Het strandje is wat minder, dan zou ik naar het NP park gaan want dat strand is prachtig. De shuttle-bus is ideaal. Weg naar het hotel is slecht vanaf het dorpje.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 13 2008 20:02:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën
  • BuitensportenHiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen, Buiten, Gras, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parador Resort & Spa in Manuel Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parador Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.