FamiliehotelWeer vandaag31°23°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Parador Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Parador Resort & Spa in het Nederlands

een luxe paradijs

isabelsol
25-7-2010

Prachtig hotel ! Eten is ook fantastich maar wel aan de prijs . Ontbijbuffet is erg uigebreid en lekker. De jungle trail die het hotel heeft is ook erg leuk en er zitten veel beesten zoals luiaards. Helaas lieten die zich niet zien toen wij er liepen. Service is in dit hotel erg goed, soms wel een beetje te Amerikaans naar onze smaak. En er staat zelfs een wasmachine en droger die je mag gebruiken dit is erg handig omdat de kleding in Costa Rica niet droogt en erg klam is . Als je een shirt in dit hotel wil laten uitwassen kost dit 4 dollar dus wij hebben zeker gebruik gemaakt van de wasmachine en droger. In de kamer stond een strijkijzer met plank. Kortom dit hotel is zeker een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën
  • BuitensportenHiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen, Buiten, Gras, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parador Resort & Spa in Manuel Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parador Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.