Hotel Parador Resort & Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Parador Resort & Spa voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Parador Resort & Spa

• 9Tessa Harkema03-08-2008

Presidential Suite :)

Bij aankomst in dit hotel kregen we te horen dat we de beste suite kregen in plaats van twee normale kamers. Het hotel is zeer mooi. Er is gratis interente, het eerste half uur althans, en ze hebben 3 prachtige zwembaden, waarvan een uitgerust is met een poolbar, en een alleen toegangkelijk is voor volwassenen.

Het eten in de twee restaurants erbij is zeer goed. Ook voor vegetariers is er genoeg te krijgen. voor restaurant el quichot (ofzo) moet je reserveren, terwijl dit wel het goedkoopste is.

een andere tip is het restaurant aan het zwembad, een hamburger komt al snel met een groot bord friet en een portie friet kunnen eigenlijk twee mensen van eten.

het personeel is erg attent, de man bij de handdoekenbalie spreekt nederlands. erg leuk. zorg wel dat je geen water of snacks bij het bijgelegen winkeltje hoeft te kopen, voor een zak chip betaal je $6 en voor ene bus pringles al $3.

al met al een top hotel, erg vriendelijke bellboy ook.

• 9Tjeerd Anema12-08-2007

Prima hotel. We hebben er vijf nachten geslapen... Wat hoger prijspeil dan elders, maar daar krijg je dan ook wel wat voor! Inrichting is wat typisch met die semi-ridderspullen. Wel heel goed personeel, prima eten en een heerlijk luxe-gevoel!

• 10Valentijn Kuperus09-02-2007

Wij kwamen bij toeval bij dit hotel terecht, en daar zijn we erg blij om! Wat een prachtig hotel! Het straalt echt een soort luxe uit waar we hier nog wat van kunnen leren! Vanuit de "infinity pool" heb je een prachtig uitzicht over de baai van Manuel Antonio, en als je geluk hebt, zie je dolfijnen in het water! Wat je in ieder geval ziet, zijn de apen en neusbeertjes die veel vertegenwoordigd zijn rondom dit hotel! De tortillachips met guacamole uit het restaurant zijn ook zeer aan te bevelen voor tijdens een lekker drankje aan het zwembad! Eén klein nadeeltje: de weg naar het hotel toe is een beetje moeilijk begaanbaar, maar met een 4WD is dit geen probleem!

• 9Jochem17-08-2006

prachtige ligging, mooi zwembad. de weg er naartoe is een beetje slecht maar dat is in heel costa rica het geval dus dat maakt niet uit. verder mooi goed beveiligt strandje dichtbij, waar niet al te veel mensen komen. oftwel puur genieten

3 tips over Hotel Parador Resort & Spa

• Rene, 23-11-2011

Het hotel is niet goedkoop, maar wij hebben het hotel vooraf in NL geboekt via de touroperator en dat scheelde aanzienlijk (wij blijven hollanders he).

• Bakker, 24-04-2012

ga in Costa rica nooit op1 plaats, dit hotel is prachtig echt maar doe het op weg naar drake meenemen, want het grote del van Costa rica is anders dan hier

• Erik & Inge, 23-10-2011

Als je in september,oktober, november gaat. Sta dan eens vroeg op (5.30 u ) want vanaf die tijd tot ongeveer 7.30u is er kand dat je de blauwvinvis ziet in de zee.

Prima restaurant zeker een aanrader.

0 vragen over Hotel Parador Resort & Spa

• VerzorgingHalfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages