Hotel Parador Resort & Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Parador Resort & Spa voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Parador Resort & Spa

• 9A28-04-2012

Mooi hotel met prachig uitzicht.

Mooi hotel met veel kamers, wij werden met een golfkarretje naar onze kamer gebracht. Het strandje waar je naar toe kan lopen door een stukje jungle stelt niet veel voor, maar het hotel heeft een prachtig zwembad. Het eten en de bediening is ook prima. Wij waren er 2 nachtjes, maar had er best nog wel 1 nachtje meer willen blijven. Relaxt hotel!

• 9Rene23-11-2011

fantastisch hotel om vakantie af te sluiten

Wij verbleven hier de laatste 4 dagen van onze rondreis door C.R. In 1e instantie hadden wij een garden view kamer, maar onze airco was defect, dit hebben we de volgende dag gemeld bij receptie. Toen we savonds terug kwamen kregen we te horen dat airco niet gerepareerd kon worden en kregen we een upgrade aangeboden, dit was een zeer mooie kamer in ander gebouw met uitzicht op oceaan. Hotel stuurde personeel langs om koffers naar nieuwe kamer te brengen.

Het ontbijt (incl.) was erg goed en uitgebreid. Lunch en diner (excl.) was niet goedkoop maar wel zeer goed!

Wij wilden een excursie boeken die niet tot excursiepakket van hotel behoorde maar het personeel regelde dat graag voor ons.

Vanaf hotel rijd een shuttlebus elke dag naar national park. Een dag zat de bus vol, toen werden we direct door manager van hotel met eigen auto weggebracht.

• 10Erik & Inge23-10-2011

Een Droomplek om nooit te vergeten

Het hotel is èèn en al vriendelijkheid. Het personeel is èèn en al vriendelijkheid en zeer behulpzaam zonder er iets voor terug te willen hebben. Het is nog echt oprecht en gemeend.Het was onze huwelijkreis en we zijn giga in de watten gelegd door het personeel. Wij kregen een upgrade mbt onze hotelkamer ipv garden room kregen wij een kamer met uitzicht op zee met hoekbalkon. En was het voor het hoofdgebouw wel de beste kamer. Wij hadden het geluk dat we net aan kwamen en een walvis met jong in zee zagen, geweldig.Iedereen v-h personeel wist van ons af en dat we op huwelijksreis waren.De hele entourage, het uitzicht, zoals je behandeld wordt door het personeel. Een geweldig ontbijtbuffet waar je tot 10.30 kan ontbijten. Alles was perfect in orde. El Parador is van een nederlandse eigenaar, als je daar komt als nederlander zijnde krijg je dit te horen en zijn ze er trots op dit te vertellen aan je.Alles klopte gewoon in dit hotel. Een echte aanrader. Wij gaan hier zeker naar terug...

• 10JB25-05-2011

Geweldig hotel

Wij waren in Parador in april 2011. Een heerlijk hotel en wat een prachtig land. De rit van het vliegveld (San Jose) naar Manuel Antonio was prachtig maar niet echt comfortabel. De volgende keer zouden we een vlucht boeken naar Quepos. Want het is zeker een hotel om nog eens terug te keren.

• 9Bart16-11-2010

Prima hotel !

zeer tevreden in het algemeen. Zeer nette kamers met goeie service. Het personeel is heel attentvol en supervriendelijk. Uitgebreid ontbijtbuffet, het avondeten, â la carte,is beperkt in keuze, maar lekker en heel verzorgd.

• 8anik08-03-2010

was een leuk hotel

Wij waren hier in juni 2009, leuk hotel mooie ligging, eten was ok. plaatsje was wel heel toeristisch. Ons laatste hotel van een mooie rondreis door costa rica

• 8marian24-01-2010

mooi maar saai

mooi hotel met een slechte weg ernaartoe deze word dit jaar verbeterd, is een sjieke poppenkast wel alles goed. de omgeving is niet echt de costa rica bestemming meer, het is de toeristen versie van een nationaal park, als je gaat wandelen in het park struikel je over de badgasten ook op avontuur zijn, het is wel mooi maar voor costa rica begrippen druk. de enige aanrader is de mangrove tour in de ochtend, als je geluk hebt is deze rustig.

• 9Jeroen & Sabine23-07-2009

Super mooi luxe hotel

Wij zijn hier in oktober 2008 geweest, voor 3 nachten. Het is echt een geweldig mooi resort. Wij hebben geslapen in een "junge-room", dit is een luxe kamer met 2 kingsize bedden met uitzicht op de Costaricaanse wildlife. Wij hadden dit hotel niet van te voren geboekt en kwamen hier dus op de bonnefooi. De weg vanaf de hoofdweg naar het hotel is een enorm slechte hobbelweg, waardoor wij dachten verkeerd te zitten, dit is toch geen weg naar zo'n mooi resort. Maar dat was het dus wel. Wij vonden het hotel best prijzig (rond de 175 USD), maar je krijgt zeker waar voor je geld. Bij aankomst kregen we een welkomstdrankje, altijd een leuke binnenkomer! Gratis internet, ontbijt was super uitgebreid en erg smakelijk. Diner in het hotel was chique, maar erg prijzig. Volgende avond hebben we in het dorp gegeten, bij restaurant "El Avion"(=vliegtuig). Dit was erg goed en veel goedkoper. Het privé strand is mooi, maar niet echt comfortabel om op te liggen. Al met al een geweldig resort!!

• 8Angelique11-11-2008

Prachtig uitzicht,maar erg afgelegen

Mooi hotel,prachtig uitzicht.Goede ruime kamers met 2 heerlijk grote 2-persoons bedden.Zwembad is schitterend en het eten bij het zwembad is prima.Het restaurant vonden wij behoorlijk prijzig.Met een taxi 's avonds naar het centrum is goed te doen. Ontbijt is één van het beste dat ik ooit in Costa-rica heb gehad! Vriendelijk personeel

• 8monique26-10-2008

supermooie omgeving

de weg er naar toe is erg slecht en we dachten het zal wel niet veel voorstellen, maar helemaal bovenaan de top wachten ons echt een verrassing. we werden ontvangen met een welkomstdrankje, supermooi zwembad met superuitzicht over de zee, bloemen, tropische vogels. echt super!

3 tips over Hotel Parador Resort & Spa

• Rene, 23-11-2011

Het hotel is niet goedkoop, maar wij hebben het hotel vooraf in NL geboekt via de touroperator en dat scheelde aanzienlijk (wij blijven hollanders he).

• Bakker, 24-04-2012

ga in Costa rica nooit op1 plaats, dit hotel is prachtig echt maar doe het op weg naar drake meenemen, want het grote del van Costa rica is anders dan hier

• Erik & Inge, 23-10-2011

Als je in september,oktober, november gaat. Sta dan eens vroeg op (5.30 u ) want vanaf die tijd tot ongeveer 7.30u is er kand dat je de blauwvinvis ziet in de zee.

Prima restaurant zeker een aanrader.

0 vragen over Hotel Parador Resort & Spa

• VerzorgingHalfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages