Hotel Parador Resort & Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Parador Resort & Spa voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Parador Resort & Spa

• 9A28-04-2012

Mooi hotel met prachig uitzicht.

Mooi hotel met veel kamers, wij werden met een golfkarretje naar onze kamer gebracht. Het strandje waar je naar toe kan lopen door een stukje jungle stelt niet veel voor, maar het hotel heeft een prachtig zwembad. Het eten en de bediening is ook prima. Wij waren er 2 nachtjes, maar had er best nog wel 1 nachtje meer willen blijven. Relaxt hotel!

• 0Bakker24-04-2012

Heel mooi hotel in een ander Costa rica

het is net een paradijs om aan het einde van je rondt Chr mee te pikken leuk bv als je vanuit drake terugkomt, maar zoiets kan ook op een canarische eiland staan dus ik bedoel om daar helemaal voor heen te vliegen voor 2 weken zou ik nooit doen want het ligt in een veramerikaanst deel, zeker als je van puerto veijo komt, niet te vergelijken ook de jungle niet, andere delen bv bij samara ook aan de pacific zijn veel leuker maar ben je een typ dat niet van het complex gaat dan is het ok, want het is echt prachtig vooral het uitzicht vanaf het zwembad

Met jonge kinderen

• 9Rene23-11-2011

fantastisch hotel om vakantie af te sluiten

Wij verbleven hier de laatste 4 dagen van onze rondreis door C.R. In 1e instantie hadden wij een garden view kamer, maar onze airco was defect, dit hebben we de volgende dag gemeld bij receptie. Toen we savonds terug kwamen kregen we te horen dat airco niet gerepareerd kon worden en kregen we een upgrade aangeboden, dit was een zeer mooie kamer in ander gebouw met uitzicht op oceaan. Hotel stuurde personeel langs om koffers naar nieuwe kamer te brengen.

Het ontbijt (incl.) was erg goed en uitgebreid. Lunch en diner (excl.) was niet goedkoop maar wel zeer goed!

Wij wilden een excursie boeken die niet tot excursiepakket van hotel behoorde maar het personeel regelde dat graag voor ons.

Vanaf hotel rijd een shuttlebus elke dag naar national park. Een dag zat de bus vol, toen werden we direct door manager van hotel met eigen auto weggebracht.

• 10Erik & Inge23-10-2011

Een Droomplek om nooit te vergeten

Het hotel is èèn en al vriendelijkheid. Het personeel is èèn en al vriendelijkheid en zeer behulpzaam zonder er iets voor terug te willen hebben. Het is nog echt oprecht en gemeend.Het was onze huwelijkreis en we zijn giga in de watten gelegd door het personeel. Wij kregen een upgrade mbt onze hotelkamer ipv garden room kregen wij een kamer met uitzicht op zee met hoekbalkon. En was het voor het hoofdgebouw wel de beste kamer. Wij hadden het geluk dat we net aan kwamen en een walvis met jong in zee zagen, geweldig.Iedereen v-h personeel wist van ons af en dat we op huwelijksreis waren.De hele entourage, het uitzicht, zoals je behandeld wordt door het personeel. Een geweldig ontbijtbuffet waar je tot 10.30 kan ontbijten. Alles was perfect in orde. El Parador is van een nederlandse eigenaar, als je daar komt als nederlander zijnde krijg je dit te horen en zijn ze er trots op dit te vertellen aan je.Alles klopte gewoon in dit hotel. Een echte aanrader. Wij gaan hier zeker naar terug...

• 10JB25-05-2011

Geweldig hotel

Wij waren in Parador in april 2011. Een heerlijk hotel en wat een prachtig land. De rit van het vliegveld (San Jose) naar Manuel Antonio was prachtig maar niet echt comfortabel. De volgende keer zouden we een vlucht boeken naar Quepos. Want het is zeker een hotel om nog eens terug te keren.

• 9Mark25-05-2011

Mooi hotel

Onze rondreis door Costa rica afgesloten in dit hotel. Erg prachtig en een bijzonder mooi uitzicht over de stille oceaan. Hotel is met auto prima te bereiken en verder ligt het park Manuel Antonio erg dichtbij. En hier is een werkelijk prachtige natuur te zien. Daarbij is het strand daar adembenemend mooi. Aan de rand van het strand lagen toen wij er waren verscheidene leguanen. De kamers en eten in het hotel zijn meer dan goed.

Met vrienden

• 9Valentijn10-01-2011

Geweldig hotel op prachtige locatie

Dit ontzettend mooie hotel is prachtig gelegen op een groot, met jungle begroeid, schiereiland met uitzicht op de Stille Oceaan. Verschillende zwembaden bieden een prachtig vergezicht over de zee. Binnen 5 minuten ben je met een auto bij de ingang van het nationale park Manuel Antonio: echt een aanrader!

De service bij het hotel is uitstekend: bij aankomst heb je voor je het weet een handdoekje tegen het zweet en een welkomstcocktail in je handen. Het eten is ook erg goed, maar in Quepos (plaatsje circa 5-10 minuten verderop) en aan de weg daar naartoe zijn ook voldoende andere mogelijkheden om lekker te eten.

Het hotel heeft ook een eigen strandje op ongeveer 10 minuten wandelen door de jungle. Kijk tijdens deze wandeling goed in de bomen: wij zagen doodshoofdaapjes, luiaarden en capucijneraapjes!

Alleenreizend

• 9Bart16-11-2010

Prima hotel !

zeer tevreden in het algemeen. Zeer nette kamers met goeie service. Het personeel is heel attentvol en supervriendelijk. Uitgebreid ontbijtbuffet, het avondeten, â la carte,is beperkt in keuze, maar lekker en heel verzorgd.

• 9isabelsol25-07-2010

een luxe paradijs

Prachtig hotel ! Eten is ook fantastich maar wel aan de prijs . Ontbijbuffet is erg uigebreid en lekker. De jungle trail die het hotel heeft is ook erg leuk en er zitten veel beesten zoals luiaards. Helaas lieten die zich niet zien toen wij er liepen. Service is in dit hotel erg goed, soms wel een beetje te Amerikaans naar onze smaak. En er staat zelfs een wasmachine en droger die je mag gebruiken dit is erg handig omdat de kleding in Costa Rica niet droogt en erg klam is . Als je een shirt in dit hotel wil laten uitwassen kost dit 4 dollar dus wij hebben zeker gebruik gemaakt van de wasmachine en droger. In de kamer stond een strijkijzer met plank. Kortom dit hotel is zeker een aanrader.

Met oudere kinderen

• 9L.A.Boogaart11-03-2010

pracht hotel, goed eten enz. wel prijzig

"Hotel Parador Resort & Spa in Manuel Antonio is..."Wij waren daar in augustus 2009 het is een schitterend hotel, maar wij kwamen tegen de avond aan en er was die avond een buffet laten we dat maar doen,maar als dan de rekening komt is het wel even slikken. De volgende dag maar aan het zwembad gegeten en dat is weer heel goedkoopv.

Met jonge kinderen

3 tips over Hotel Parador Resort & Spa

• Rene, 23-11-2011

Het hotel is niet goedkoop, maar wij hebben het hotel vooraf in NL geboekt via de touroperator en dat scheelde aanzienlijk (wij blijven hollanders he).

• Bakker, 24-04-2012

ga in Costa rica nooit op1 plaats, dit hotel is prachtig echt maar doe het op weg naar drake meenemen, want het grote del van Costa rica is anders dan hier

• Erik & Inge, 23-10-2011

Als je in september,oktober, november gaat. Sta dan eens vroeg op (5.30 u ) want vanaf die tijd tot ongeveer 7.30u is er kand dat je de blauwvinvis ziet in de zee.

Prima restaurant zeker een aanrader.

0 vragen over Hotel Parador Resort & Spa

• VerzorgingHalfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages