Hotel Mare Nostrum

Hotel Mare Nostrum
8,6

13 reviews over Hotel Mare Nostrum in het Nederlands

Vervallen hotelletje, beste tijd gehad!

lmhilbrink
18-5-2012

Deze accommodatie heeft een mooie ligging, maar het is vervallen en aan onderhoud wordt niet gedaan. Kamers ruiken muf en naar urine. Het is maar de vraag of je water hebt. Toen wij aangaven dat wij geen water hadden (om te douchen en naar wc te gaan) werd hier luchtig mee omgegaan en niks mee gedaan. De eigenaar lijkt wel mensenschuw, poort moest altijd op slot, een fatsoenlijk welkom was er niet bij. Het lijkt wel alsof ze niet voorbereid zijn op gasten. Voor het ontbijt (7 uur sochtend) moesten de boodschappen nog gehaald worden. In vergelijking met andere hotels waar wij hebben gezeten in CR was dit de minste.

Het park MA is mooi, wel erg toeristisch.

Mooi kleinschalig hotel

Nicole
21-7-2010

Leuke smaakvolle kamers, aardige eigenaar. Hij heeft wel veel tijd nodig voor het ontbijt klaar te maken. Verder ook moeilijk je auto kwijt te komen. Maar verder een prima hotel.

geweldig!

Jeannette
12-5-2010

8 dagen doorgebracht in dit hotel. De meeste gasten bleven maar een paar nachten, en omdat wij zo lang bleven waren wij 'special guests' Ontbijt bestaat uit vers fruit (papaya, ananas, mango, meloen, banaan) toast en eieren. De eigenaar is erg aardig en vraagt steeds ofdat alles naar wens is. Wij zagen vanuit het zwembad vele apen voorbij trekken, die dan in de bomen naar ons gingen zitten kijken. Zo schattig! Ook heel veel gieren die daar rond vliegen, en mooie andere vogels, en vlinders. Heel gezellig knus hotelletje, wat heel huiselijk aandoet, met mooie kleurrijke kamers met airco. Aan de achterzijde staat het in de jungle waardoor je wakker wordt met jungle geluiden, zoals de brulapen en krekelsl Heerlijk zwembad waar we goed in konden afkoelen want het zeewater was lauw!

Nationaal Park is vlakbij en een aanrader. Zeker om het met een gids te bekijken want die zien dieren die wij niet zien! Wij zijn heel positief over dit hotel!

Gezellig hotelletje

Esther
19-12-2009

De laatste dagen van onze vakantie hebben we doorgebracht in Manuel Antonio. In vergelijking met de rest van onze vakantie, was MA hartstikke toeristisch. Je merkt goed dat het toerisme hier in opkomst is en iedereen er wat aan wil verdienen.

Via onze touroperator voor dit hotelletje gekozen omdat het net even iets anders is dan de rest. Gezellig en mooi huis. Het lijkt wel of je in een Bed & Breakfast verblijft, bij de mensen thuis. De eigenaar is zeer gastvrij en probeert het je echt naar de zin te maken. De "titel" van 1 van de overige beoordelingen hieronder deed mij gelijk weer lachen... Con mucho gusto... Dat zegt hij inderdaad telkens als je hem ergens voor bedankt.

De kamer is erg sfeervol en kleurrijk ingericht. Het geheel ziet er oud uit, maar blijkt niet zo te zijn.

Op loopafstand zijn een paar leuke restaurantjes te vinden. Ook langs de weg naar MA zijn verschillende restaurants.

Sfeervol, maar slecht onderhouden

Patteeuw Dirk
28-11-2009

Hotel Mare Nostrum liet ons achter met zeer gemengde gevoelens: de overvriendelijke gerant moet een aartsluiaard zijn om zo'n prachtig hotelletje zo te laten verloederen: spekgladde bemoste trappen naar het zwembad (levensgevaarlijk); vuil zwembad waar een zak chloor werd ingekapt nadat wij waren aangekomen; spekgladde ingang van het hotel (niet alleen wij gleden constant weg), ons WC liep uit en onze opmerking daarrond werd weggepraat. En toch is het een klein paradijsje, jammer, jammer.

Zeer vriendelijk en stijlvol

10-8-2009

Via touroperator hadden we dit hotel geboekt in de bouwsteen Manuel Antonio. We moesten een steile, smalle weg in om het hotel te bereiken. We waren erg vroeg, de vriendelijke eigenaar Carlos werd hier erg nerveus van. Hij deed er alles aan om de kamers schoon te maken en gaf ons koffie en thee. De kamers waren ruim en comfortabel. Er was een leuk zwembad en in het bubbelbad verzamelden zich 's avonds de kikkers. In de tuin waren meer diertjes te zien zoals spinnen en schorpioenen. Apen hebben we niet gezien. Het ontbijt bestond uit veel fruit en toast met ei. Voor het avond eten kon je terecht in de buurt, maar dat waren dure restaurants (in vergelijking met de rest van het land). Als je naar Manuel Antonio wilde, werd je voor het centrum aangehouden door mannen waarvan we dachten dat ze bij het park hoorden. Het bleken gewoon mannen die je een parkeerplek aanwillen smeren. Niet intrappen en gewoon doorrijden tot de boulevard, hier kun je ook parkeren!

con mucho gusto ....

JosBertBobMaarten
23-1-2009

Een prima en vooral ook rustige plek (het ligt iets van de doorgaande weg af) tussen Quepos en MA. Erg geschikt om even bij te komen en te acclimatiseren direct na aankomst in Costa Rica, zoals wij deden. Eigenaar Carlos doet zijn uiterste best het naar je zin te maken, al is hij zijn zenuwen niet altijd de baas. Maar ook dat heeft zijn charme. De kamers en bedden zijn goed. Er is een zwembad in de tuin met ligstoelen en “mono titi” in de bomen eromheen.

Zeer gastvrij en lekker ontbijt!!

Rens
5-12-2008

Zeer vriendelijke eigenaar, die met hart en ziel zijn hotel runt.

Je kunt ook de was laten doen, wat toch wel heel gemakkelijk is. Mooi zwembad en hele mooie kamers, die met stijl zijn ingericht.

Dit hotel ligt op de weg van Quepos naar Manuel antonio, ongeveer in het midden. Dus met de bus (deze kun je gewoon aanhouden) of eigen auto.

Mooie haciënda!

Marijn
3-10-2008

Sfeerhotel met 5 kamers. Airco. Iedere morgen vers fruit en eieren. De eigenaar doet erg zijn best om het je volledig naar de zin te maken. Kamers zijn mooi ingericht. Geheel heeft een ietwat vervallen maar bijzonder sfeervolle indruk achtergelaten.

Een schat van een hotel

Maureen
25-8-2008

Dit hotel met slechts 5 kamers is echt een ideale uitvalsbasis voor een paar dagen Manuel Antonio. Vooral de ruime, leuk ingerichte kamers en het prachtige zwembad zijn geweldig. Toen wij aan het zwembad lagen na een dagje in het park zagen we doodshoofdaapjes en white faced aapjes in de bomen rondspringen. Het hotel ligt wel ver van het strand (wel dichtbij de bushalte), maar dit geldt voor vrijwel alle hotels in M.A. Er zijn in de buurt een paar aardige restaurants. De eigenaar maakt het je graag naar de zin. Wel vantevoren reserveren, we hebben gezien dat mensen weg werden gestuurd ondanks dat het hotel niet vol was.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mare Nostrum in Manuel Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mare Nostrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mare Nostrum scoort een 8.58 uit 10 op basis van 14 reviews.